Η εταιρεία ερευνών αγοράς NPD Group δημοσιεύει συχνά τα αποτελέσματα των ερευνών της, που μπορεί να σχετίζονται με τα top selling παιχνίδια του μήνα, τις πωλήσεις των κονσολών, τον αριθμό των τεμαχίων NES Classic Edition που έκαναν φτερά από τα ράφια κ.ά.

Από όλες τις παραπάνω εκθέσεις, τα ετήσια έσοδα της βιομηχανίας έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον, και μόλις πριν λίγο καιρό η γνωστή εταιρεία έδωσε στην δημοσιότητα τα περσινά. Το 2016 λοιπόν, η NPD Group εκτιμάει πως οι καταναλωτές ξόδεψαν $30,4 δισεκατομμύρια σε παιχνίδια και αξεσουάρ, περίπου $200 εκατομμύρια περισσότερα σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

 

Πρόκειται για ένα συνολικό νούμερο, και επομένως περιλαμβάνει hardware, software, περιφερειακά και in-game αγορές. Αν και οι αγορές λογισμικού είδαν αύξηση 6% σε σχέση με πέρυσι, το hardware σημείωσε μείωση 24% αντικατοπτρίζοντας μειωμένες πωλήσεις μονάδων αλλά και τις μειωμένες τιμές των κονσολών. Αυτό μεταφράζεται συνδυαστικά σε μείωση 15% στις τιμές των παιχνιδοκονσολών Xbox One και PlayStation 4 καθώς και στις πωλήσεις μονάδων που σημείωσαν πτώση 7%.

 

Εξαίρεση αποτελεί το Nintendo 3DS που πούλησε περισσότερα handhelds κατά 4% σε σχέση με το 2015 (σε αυτό ενδέχεται να βοήθησε και η κυκλοφορία του Pokemon: Sun and Moon τον περασμένο Νοέμβριο).

 

Link.png Site: Engadget