Από όλες τις παραπάνω εκθέσεις, τα ετήσια έσοδα της βιομηχανίας έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον, και μόλις πριν λίγο καιρό η γνωστή εταιρεία έδωσε στην δημοσιότητα τα περσινά. Το 2016 λοιπόν, η NPD Group εκτιμάει πως οι καταναλωτές ξόδεψαν $30,4 δισεκατομμύρια σε παιχνίδια και αξεσουάρ, περίπου $200 εκατομμύρια περισσότερα σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Πρόκειται για ένα συνολικό νούμερο, και επομένως περιλαμβάνει hardware, software, περιφερειακά και in-game αγορές. Αν και οι αγορές λογισμικού είδαν αύξηση 6% σε σχέση με πέρυσι, το hardware σημείωσε μείωση 24% αντικατοπτρίζοντας μειωμένες πωλήσεις μονάδων αλλά και τις μειωμένες τιμές των κονσολών. Αυτό μεταφράζεται συνδυαστικά σε μείωση 15% στις τιμές των παιχνιδοκονσολών Xbox One και PlayStation 4 καθώς και στις πωλήσεις μονάδων που σημείωσαν πτώση 7%.
Εξαίρεση αποτελεί το Nintendo 3DS που πούλησε περισσότερα handhelds κατά 4% σε σχέση με το 2015 (σε αυτό ενδέχεται να βοήθησε και η κυκλοφορία του Pokemon: Sun and Moon τον περασμένο Νοέμβριο).
Site: Engadget
ΣΧΟΛΙΑ (7)
Δημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση