Ο βασικός λόγος για τον οποίο συμβαίνει αυτό είναι ότι είναι αρκετά ευκολότερο για τους developers να προσθέσουν ένα mini-map ή οδηγίες για τα quests, από το να ενσωματώσουν μέσα στον ίδιο τον κόσμο του παιχνιδιού ενδείξεις για τη σωστή κατεύθυνση.
Πρόκειται για ένα θέμα που έχει απασχολήσει αρκετά τον Youtuber Mark Brown, ο οποίος καθώς παίζει το Fallout 4 απενεργοποιεί τους δείκτες των quests (όπως κάνει και με άλλα open-world videogames), προκειμένου να εξερευνήσει πιο ελεύθερα τον κόσμο του παιχνιδιού.
Μάλιστα ισχυρίζεται ότι η εμπειρία είναι αρκετά πιο απολαυστική, όταν το παιχνίδι παρέχει ορισμένα στοιχεία και ο παίκτης καλείται να τα ενώσει μεταξύ τους, προκειμένου να εντοπίσει, λόγου χάρη, μια κρυφή τοποθεσία. Σε αντίθετη περίπτωση, εάν δηλαδή το κάθε βήμα παρέχεται έτοιμο στον παίκτη, χάνεται η ουσία της ελεύθερης εξερεύνησης ενός open-world παιχνιδιού.
Ως παραδείγματα παιχνιδιών που υλοποιούν τον στόχο σωστά αναφέρει το Assassin's Creed IV: Black Flag, το Red Dead Redemption, το πρώτο Deus Ex και το Thief, εφόσον σε αυτά ο παίκτης βασίζεται στις ικανότητές του προκειμένου να εντοπίσει σημαντικά στοιχεία του παιχνιδιού.
Site: Engadget
ΣΧΟΛΙΑ (46)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση