Το νέο στούντιο Cloud Chamber, του οποίου επικεφαλής ανέλαβε η βετεράνος της 2K Games, Kelley Gilmore (η οποία εργάστηκε μεταξύ άλλων και στα Civilization και XCom) διατηρεί γραφεία στην California και στο Montreal.
Εκτός από την Kelley Gilmore, σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη του τίτλου θα έχουν και οι βετεράνοι από τη σειρά BioShock, Hoagy de le Plante, Scott Sinclair και Jonathan Pelling. Ο δημιουργός του πρώτου BioShock, Ken Levine, δεν φαίνεται να έχει συμμετοχή στο νέο Bioshock, καθώς εργάζεται με την Ghost Story Games σε έναν άλλο τίτλο.
Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο GamesRadar, η Kelley Gilmore είπε ότι τα μοναδικά περιβάλλοντα του BioShock -από την υποθαλάσσια πόλη Rapture έως στην πλωτή πόλη Columbia και πάλι πίσω στην Rapture- είναι «ιδιαίτερα σπουδαία για την εμπειρία gameplay» και πρόσθεσε ότι υπάρχουν πολλές «δημιουργικές κατευθύνσεις προς εξερεύνηση» υπονοώντας ενδεχομένως ότι η ομάδα ανάπτυξης θα δημιουργήσει μία νέα τοποθεσία για τον τέταρτο τίτλο της σειράς. Λέγεται επίσης ότι στον τίτλο θα εργαστούν και άλλοι developers που έφυγαν από το γνωστό στούντιο Hangar 13.
Η 2K Games λέει πως ο τίτλος θα βρίσκεται υπό ανάπτυξη για τα επόμενα χρόνια, οπότε αποκλείεται να είναι έτοιμος μέχρι το λανσάρισμα των παιχνιδοκονσολών νέας γενιάς.
- 1
ΣΧΟΛΙΑ (12)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση