Για πολλούς, τα λεγόμενα «loot boxes» δεν απέχουν και πολύ από τα τυχερά παιχνίδια και τον τζόγο, και μερικές από τις υλοποιήσεις τους μπορεί να είναι ξεκάθαρα ανήθικες.

Αν και δεν πρόκειται σύντομα η βιομηχανία να «ξεφορτωθεί» αυτή τη «μηχανική έκπληξης» όπως ονομάζεται, τουλάχιστον οι παίκτες θα γνωρίζουν εφεξής τις πιθανότητες που υπάρχουν για να κερδίσουν οτιδήποτε από το «άνοιγμα» ενός loot box.

Υπό την απειλή λοιπόν της νομοθεσίας (τα «loot boxes» απασχολούν το Κογκρέσο των Ηνωμένων Πολιτειών από πέρυσι) και σε μία προσπάθεια να καταπολεμηθούν οι ισχυρισμοί ότι τα «loot boxes» λειτουργούν όπως τα τυχερά παιχνίδια και είναι ένα είδος εθιστικού διαδικτυακού τζόγου, οι Sony, Microsoft και Nintendo ανακοίνωσαν ότι θα ξεκινήσουν να απαιτούν από όλα τα παιχνίδια με «paid loot boxes» να αποκαλύπτουν τις πιθανότητες να κερδίσει ο παίκτης ένα ξεχωριστό αντικείμενο ή κάποια ιδιότητα που θα βελτιώσει τις δυνατότητες ή την αποτελεσματικότητα του στο παιχνίδι.   

Η παραπάνω δέσμευση προέκυψε μετά από συμφωνία του Entertainment Software Association (ESA), των μεγαλοεκδοτών και των κατασκευαστών παιχνιδοκονσολών, όπως είναι οι Microsoft, Sony, Nintendo, Electronic Arts, Ubisoft, Take-Two Interactive, Bethesda, Warner Bros. Interactive, Activision Blizzard, Bandai Namco Entertainment, Bungie, Wizards of the Coast και άλλοι, μετά από ένα «workshop» που διεξήγαγε η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των Ηνωμένων Πολιτειών (FTC) πάνω στα «loot boxes».

BOX.jpg.fcd5f9df872655f7e17092c3b9a7634e.jpg

Η παραπάνω κίνηση φαίνεται να αποτελεί απάντηση σε μία νομοθετική πρόταση του Ρεπουμπλικάνου Γερουσιαστή Josh Hawley, που κατάφερε να αποκτήσει και την υποστήριξη του ηγέτη της δημοκρατικής μειονότητας της Γερουσίας, Chuck Schumer. Όμως όσοι εμπλέκονται στην βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών έχουν ασκήσει κριτική με τον έναν ή τον άλλον τρόπο στη μηχανική των «loot boxes» καθώς άρχισαν να αποτελούν μέρος όλο και περισσότερων βιντεοπαιχνιδιών, και μάλιστα σε τέτοιο βαθμό ώστε να αντικαθιστούν κομμάτι του gameplay για το οποίο ο παίκτης έχει ήδη πληρώσει χρήματα.

Οι κατασκευαστές κονσολών, θα επιβάλλουν νέες σε επίπεδο πλατφόρμας πολιτικές σχετικά με την διαφημιστική προώθηση των loot boxes καθώς και σχετικά με την υλοποίηση τους. Οι νέες πολιτικές αναμένεται να αρχίσουν να εφαρμόζονται από τις αρχές τις επόμενης χρονιάς και θα «έρθουν» και υπό την μορφή αναβάθμισης σε παλαιότερους τίτλους παιχνιδιών. Μένει τώρα να δούμε αν τα κέρδη από τα ληστρικά σε ορισμένες περιπτώσεις «loot boxes» θα παραμείνουν ίδια αν οι παίκτες αρχίσουν να βλέπουν ότι οι πιθανότητες να κερδίσουν αυτό το μυθικό αντικείμενο που ψάχνουν από την αρχή του παιχνιδιού είναι 0,000369587% ανά box.

Forbes

TechPowerUp

  • Like 2