Δύο χρόνια μετά τη κυκλοφορία του Gears of War, ενός τίτλου που δημιούργησε αίσθηση με τα απίστευτα γραφικά του και το έξυπνο gameplay, η Epic επιστρέφει με την πολυαναμενόμενη συνέχεια του η οποία αναμένεται να σπάσει όλα τα ρεκόρ πωλήσεων στο Xbox 360 αποκλειστικά και πάλι.

 

 

Σενάριο

 

Το σενάριο στο πρώτο Gears ήταν αδιάφορο και σίγουρα όχι το δυνατό του σημείο. Για αυτό τον λόγο η Epic προσέλαβε τον Joshua Ortega (γνωστό comic book συγγραφέα). Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα λοιπόν να έχουμε καλύτερους διαλόγους και να αναπτυχθούν περισσότερο οι χαρακτήρες του παιχνιδιού.

 

To GoW2 ξεκινάει 6 μήνες μετά από το πρώτο. Οι Locusts επιβίωσαν από την έκρηξη της Lightmass Bomb και είναι πιο αποφασισμένοι από ποτέ στο να εξολοθρέψουν την ανθρωπότητα από την επιφάνεια της Sera. Αυτή την φορά έχουν και στην διάθεση τους ένα υπέρ όπλο που μπορεί να βυθίζει ολόκληρες πόλεις. Ώρα λοιπόν ο Marcus Fenix και η Delta Squad να αναλάβουν δράση.

 

 

Τεχνικά στοιχεία

 

To GoW2 χρησιμοποιεί μια εξελιγμένη έκδοση της Unreal Engine 3 και δείχνει εντυπωσιακό. Οι περιβάλλοντες χώροι είναι μεγάλοι χωρίς να χάνεται ίχνος λεπτομέρειας ενώ υπάρχει και μεγάλη ποικιλία.

Μεγαλύτερος αριθμός εχθρών στην οθόνη, καλύτερα water effects, βελτιωμένος φωτισμός, καταστρεφόμενα περιβάλλοντα είναι μερικές από τις πολλές βελτιώσεις. Ο ήχος είναι και αυτός στα ίδια υψηλά επίπεδα με τα γραφικά. Τα ηχητικά εφέ των όπλων έχουν σαφή βελτίωση και το soundtrack είναι απλά επικό.

 

 

Gameplay

 

Τα gameplay mechanics όχι μόνο παραμένουν τα ίδια με αυτά του πρώτου παιχνιδιού αλλά έχουν βελτιωθεί κιόλας. Πάνε οι εποχές που κολλάγατε σε γωνίες η τοίχους. Η κίνηση του χαρακτήρα σας είναι πιο ομαλή τώρα. Επίσης πέρα από την κλασσική ασπίδα που προστέθηκε, στο ρεπερτόριο μας έχουμε και την δυνατότητα να σηκώνουμε πεσμένους αντιπάλους και να τους χρησιμοποιούμε σαν ασπίδα. Πολλά από τα όπλα έχουν τα δικά τους execution styles ενώ προστέθηκε και μια νέα κατηγορία όπλων τα “heavy weapons” (φλογοβόλο, ολμοβόλο κτλ). Με τίποτα δεν πρέπει να πέσουν στα χέρια των αντιπάλων σας γιατί αλλάζουν τις ισορροπίες ιδίως στο Multiplayer.

 

Aν και υπάρχουν πάλι 5 acts, το campaign του Gears 2 είναι μεγαλύτερο (περίπου δύο ώρες παραπάνω) και σίγουρα καλύτερο από το πρώτο ιδίως σε coop με κάποιον φίλο σας. Τελειώνοντας το πρώτο GoW πολλοί fans της σειράς είχαν απογοητευτεί που δεν μπόρεσαν να αντιμετωπίσουν το τεράστιο Brumak το οποίο μπορούσαν να αντιμετωπίσουν οι χρήστες της PC έκδοσης. Δύο χρόνια μετά και μέσα στην 1η ώρα παιχνιδιού θα έχετε ήδη σκοτώσει 5-6 Brumaks κάτι που φανερώνει σίγουρα το αληθές στο σχολιασμό “more badass” από τον Cliffy B, το δημιουργό του παιχνιδιού.

 

 

 

Multiplayer

 

Όμως το δυνατότερο χαρτί του είναι το multiplayer το οποίο εξελίσσεται αρκετά από το πρώτο Gears και αναμένεται να γεμίσει και πάλι τις λίστες στατιστικών του Xbox Live δίνοντας στο GoW2 αρκετά μεγαλύτερη διάρκεια στο χρόνο.

Ο αριθμός των παικτών ανέβηκε στους 10 ενώ προστέθηκε matchmaking και party system (δύο δυνατότητες που είχαν λείψει από το GoW με αποτέλεσμα η εύρεση ranked matches να ήταν προβληματική).

Επίσης πέρα από τα κλασσικά modes (execution, warzone, annex κτλ) προστέθηκαν και νέα όπως το wingman (5 ομάδες των 2) αλλά και το submission (capture the flag κλώνος αλλά με την σημαία να είναι ένα bot).

O σταρ όμως του Multiplayer είναι το horde. Έως 5 παίχτες συνεργάζονται μαζί με στόχο να αντέξουν 50 κύματα από locust με αυξημένη δυσκολία όσο ανεβαίνετε επίπεδο. Αρχικά ξεκινάει χαλαρά αλλά σύντομα μόνο μια λέξη μπορεί να χαρακτηρίσει το τι γίνεται. Πανικός όπως μπορείτε να δείτε και από το παρακάτω βίντεο !

Άλλες επίσης βελτιώσεις στο multiplayer είναι η ύπαρξη της battle cam με την οποία μπορείτε να περιφέρεστε μέσα στον χάρτη αλλά και η δυνατότητα να παίρνετε φωτογραφίες μέσω του photo mode.

 

 

Bigger, Better and more badass

 

Τελειώνοντας μπορούμε να πούμε πως η Epic πέτυχε αυτό που είχε βάλει ως στόχο, να δημιουργήσει δηλαδή ένα καλύτερο Gears of War. Πήρε την φόρμουλα που καθιέρωσε το 1ο και την τελειοποίησε. Οπότε Bigger, better and more badass? Ναι, ναι και πάλι ναι.