Υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα για να δει κάποιος στο νησί Tsushima

Το πολυαναμενόμενο αποκλειστικό παιχνίδι για το PlayStation 4, Ghost of Tsushima, δεν θα είναι το είδος του παιχνιδιού που θα μπορεί κάποιος να ολοκληρώσει παίζοντας απλά 5-6 φορές. Στην πραγματικότητα, ίσως χρειαστούν έως και 50 ώρες για να ολοκληρωθεί.

Αυτή η εκτίμηση δόθηκε από τον Creative Director του παιχνιδιού, Nate Fox, σε μία πρόσφατη συνέντευξη στην ιστοσελίδα Voxel. Ο Fox ήταν επιφυλακτικός στο να ορίσει το ακριβές μέγεθος του παιχνιδιού, λέγοντας ότι τα αποτελέσματα ήταν διαφορετικά, όταν δοκιμάστηκε από διάφορους παίχτες. Ορισμένοι προτιμούσαν να εξερευνήσουν το παιχνίδι ενώ άλλοι προσπαθούσαν να ολοκληρώσουν τη βασική ιστορία όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Όταν ρωτήθηκε αν το παιχνίδι θα μπορούσε να διαρκέσει 30, 40 ή 50 ώρες για τους παίχτες που θέλουν να εξερευνήσουν το νησί, ο Fox απάντησε καταφατικά. Ο ίδιος μάλιστα συνιστά σε όλους να χαθούν στο νησί Tsushima, αφού υπάρχουν πολλά περισσότερα να ανακαλύψουν, πέρα από τη βασική ιστορία.

Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι η Sucker Punch δεν έχει ακριβή εικόνα για το συνολικό μέγεθος του παιχνιδιού. Συνήθως, τα παιχνίδια ανοιχτού κόσμου (open world) τείνουν πάντα να ποικίλλουν ανάλογα με τους παίκτες, ειδικά όταν έχουν μπροστά τους ένα μεγάλο και γεμάτο χάρτη για να εξερευνήσουν. Όπως όλα δείχνουν και σύμφωνα με τον Nate Fox, το Ghost of Tsuhsima, είναι ένα από αυτά τα παιχνίδια.

Μιλώντας στο IGN Nordic, ο Fox είπε ότι ο χάρτης του παιχνιδιού είναι τεράστιος, καλύπτοντας μεγάλο μέρος των εκτάσεων της Ιαπωνίας, από χιονισμένα βουνά έως δάση μπαμπού, καταρράκτες και λιβάδια. Εκτός όμως από τα παραπάνω, ο Fox εξηγεί πως ο χάρτης δεν περιλαμβάνει ειδικές επισημάνσεις για τις τοποθεσίες, με αποτέλεσμα οι παίκτες ενδεχομένως να ενθαρρύνονται να «χαθούν» στο Tsushima. Ο ίδιος αναφέρει μάλιστα πως μόνο αν οι παίκτες είναι αρκετά περίεργοι να εξερευνήσουν τις περιοχές, θα μπορούν να βρουν όλα τα είδη κρυφών ιστοριών και αντικειμένων.

Εκτός όμως από το γεγονός ότι το παιχνίδι έχει μεγάλο χάρτη, ο Fox τόνισε ότι η Sucker Punch προσπάθησε να δημιουργήσει κάτι περισσότερο, από απλά έναν μεγάλο χώρο:

Θέλουμε να δώσουμε αρκετά πράγματα, ικανά να διατηρήσουν σε υψηλά επίπεδα το ενδιαφέρον του παίκτη. Δεν θέλαμε να φτιάξουμε έναν τεράστιο χάρτη και να μην έχει τίποτα επάνω του. Είναι λοιπόν γεμάτος με άτομα, αντικείμενα και ιστορίες για εξερεύνηση.

Οι παίκτες που θέλουν μία ακόμη μεγαλύτερη πρόκληση, θα μπορούν επίσης να επιλέξουν ανάμεσα στα διαφορετικά επίπεδα δυσκολίας:

Εάν το παιχνίδι μοιάζει εύκολο και θέλει κάποιος να κάνει δυσκολότερη την εμπειρία, μπορεί να το κάνει. Εάν όμως τελικά είναι πολύ δύσκολο, μπορεί να αλλάξει. Είναι μία προσπάθεια ώστε το παιχνίδι να μπορεί να απευθυνθεί σε περισσότερους παίκτες, ανεξάρτητα από τον τρόπο που παίζουν.

Το Ghost of Tsushima αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 17 Ιουλίου 2020 για το PS4 και κατά πάσα πιθανότητα, θα είναι ένα παιχνίδι που θα κρατήσει ανεβασμένο το ενδιαφέρον, έως και την κυκλοφορία του PlayStation 5, κοντά στο τέλος του έτους.