Μαζί με το νέο όνομα έρχεται αλλαγή στη μηχανή γραφικών και νέα modes, με πολλές προσθήκες να γίνονται στο μέλλον

Η Konami ανακοίνωσε επίσημα τη μετονομασία της σειράς PES σε eFootball, το οποίο θα είναι πλέον free-to-play, διαθέσιμο μόνο ψηφιακά και θα κυκλοφορήσει το Φθινόπωρο για PS5, PS4, Xbox Series X|S, Xbox One και PC, με τις iOS και Android εκδόσεις να διαθέτονται αργότερα. Μέχρι και τον Χειμώνα, όλες οι εκδόσεις θα υποστηρίζουν CrossPlay, με τους mobile χρήστες να χρειάζονται χειριστήριο για να παίξουν με τους PC gamers.

Οι αλλαγές αυτές έρχονται με επιπλέον αλλαγές και στη μηχανή γραφικών του τίτλου, κάνοντας τη μετάβαση από την FOX Engine σε μια νέα μηχανή βασισμένη στην Unreal Engine 4. Ένα σημαντικό βήμα που θα επιτρέπει όλες τις εκδόσεις του τίτλου να είναι ίδιες, το οποίο φαίνεται να υποδηλώνει και το τέλους του PES Mobile.

Σε συνέντευξή του με το IGN, o Seitaro Kimura εξήγησε πως με το eFootball προσπαθούν να στήσουν μια πλατφόρμα με συχνά updates, καταργώντας έτσι τις ετήσιες κυκλοφορίες επί πληρωμή, παρέχοντας δωρεάν ετήσιες ενημερώσεις για τις νέες σεζόν.

Κατά την κυκλοφορία του, το eFootball θα παρέχει exhibition matches και αρχικά 9 διαθέσιμες ομάδες, με επιπλέον να προστίθενται με updates. Σταδιακά θα διατεθούν κι άλλα modes ως προαιρετικά DLC επί πληρωμή, με την ιδέα να επιτρέπουν στον παίκτη να πληρώσει για το περιεχόμενο που θέλει να έχει το παιχνίδι του. Ακόμα δεν έχει γίνει αναφορά στο MyClub ή το Master League, αν και φαίνεται πως το MyClub θα αντικατασταθεί από το επερχόμενο Team Building Mode.

efootball-roadmap.jpg

Ακόμα δεν είναι ξεκάθαρο πώς θα προστεθούν επιπλέον ομάδες ούτε πως θα λειτουργήσει το μοντέλο πληρωμής των επιπλέον modes, αλλά αναμένονται να αποκαλυφθούν αργότερα. Η Konami υποστηρίζει πως ο τίτλος είναι σχεδιασμένος να είναι "δίκαιος και ισορροπημένος" για όλους τους παίκτες, παρά τη μετάβαση σε free-to-play μοντέλο, το οποίο φαίνεται να έχει τη δική του εκδοχή Battle Pass, η οποία ονομάζεται Match Pass. Επίσης το IGN κατάφερε να επιβεβαιώσει πως τα Option Files θα είναι διαθέσιμα με μελλοντικό update, επιτρέποντας στους παίκτες να τροποποιήσουν το παιχνίδι στα μέτρα τους.

Η μετάβαση σε νέα μηχανή γραφικών επέτρεψε τη χρήση ενός νέου Motion Matching συστήματος animation, με την Konami να υπσοτηρίζει πως έτσι επιτράπηκαν τέσσερις φορές περισσότερα animations σε σχέση με προηγούμενα PES παιχνίδια. Αν και θυμίζει αρκετά το νέο HyperMotion σύστημα του FIFA, η εταιρεία τόνισε πως η Motion Matching τεχνολογία της θα προστεθεί σε όλες τις εκδόσεις του παιχνιδιού, ακόμα και στην mobile.

Τέλος, η Konami πρόσθεσε πως θα μοιραστεί περισσότερες πληροφορίες για το gameplay και τις online λειτουργίες προς το τέλος του Αυγούστου, πιθανότατα στην επερχόμενη Gamescom 2021.

  • Like 1
  • Sad 1