Όσοι ασχολούνται με παιχνίδια fighting, έχουν συνηθίσει να βλέπουν διαφημίσεις κατά τη διάρκεια ενός τουρνουά, όμως πλέον η Capcom πάει την όλη κατάσταση ένα βήμα παρακάτω.

Συγκεκριμένα στο Street Fighter V: Arcade Editition που κυκλοφορεί από σήμερα, η εταιρεία εμφανίζει διαφημίσεις σε bundles, κοστούμια καθώς και στο Pro Tour. Σε ότι αφορά τα κοστούμια των παικτών, οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται σε συγκεκριμένα επίπεδα κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού αλλά και στην οθόνη φόρτωσης που προηγείται πριν την έναρξη ενός αγώνα.

sf5_again.jpg.b6a4a6f7a6acd2bdd29dafa51aa3f3c6.jpg

Αν και υπάρχει δυνατότητα απενεργοποίησης των διαφημίσεων μέσα από τις ρυθμίσεις του παιχνιδιού, εντύπωση προκαλεί η πολιτική της Capcom να αποθαρρύνει τους παίκτες στο να προβούν σε μια τέτοια κίνηση αφού κάτι τέτοιο σημαίνει ότι ο χρήστης θα χάσει επιπλέον εικονικά χρήματα αλλά και τη δυνατότητα πρόσβασης σε in-game περιεχόμενο από χορηγούς.

Οι αντιδράσεις στην κοινότητα φίλων του παιχνιδιού μέχρι στιγμής μπορούν να θεωρηθούν «ανάμεικτες» με αρκετούς να αναφέρουν ότι δε παίζει κανένα ρόλο το ότι υπάρχει επιλογή απενεργοποίησης των διαφημίσεων από τη στιγμή που κάποιος έχει πληρώσει το πλήρες ποσό για να προμηθευτεί το παιχνίδι και δεν έχει την πλήρη εμπειρία. Άλλες αντιδράσεις εκφράζονται με τη δημοσίευση εικόνων όπως η παρακάτω από gamers που δε συμφωνούν με την κίνηση της Capcom και φοβούνται ότι η εμφάνιση διαφημίσεων θα επεκταθεί και σε άλλα σημεία του παιχνιδιού.

sf_lol.jpg.28b204a5bc067c45c0ee83eade7a11bb.jpg

Eurogamer

  • Sad 1