Ο Persson έχει μακρά ιστορία αμφιλεγόμενων σχολίων μέσω των social media τα τελευταία δεκατρία χρόνια, τόσο για τη βιομηχανία παιχνιδιών όσο και για διάφορα κοινωνικά ζητήματα. Το 2012, έδωσε την άδειά του σε έναν θαυμαστή του Minecraft να προμηθευτεί το παιχνίδι μέσω πειρατείας αν δεν μπορούσε να το αντέξει οικονομικά εκείνη τη στιγμή, λέγοντας: "Απλά κατέβασέ το πειρατικά. Αν εξακολουθείς να το θέλεις όταν θα μπορείς να το αντέξεις οικονομικά στο μέλλον, αγόρασέ το τότε. Επίσης, μην ξεχάσεις να νιώσεις άσχημα. ;)"
Κατά τη διάρκεια του Game Developers Conference το 2011, ο Persson ήταν ακόμη πιο άμεσος, λέγοντας στους συναδέλφους του ότι η πειρατεία δεν είναι κλοπή. Υποστήριξε ότι αν κάποιος έκλεβε ένα αυτοκίνητο, θα υπήρχε ένα λιγότερο στον κόσμο, ενώ η πειρατεία ενός παιχνιδιού απλώς σημαίνει ότι υπάρχει ένα επιπλέον αντίγραφο και πιθανώς ένας νέος θαυμαστής.
Τώρα, ο δημιουργός του Minecraft ανανέωσε τις σκέψεις του με αφορμή την πρωτοβουλία "Stop Destroying Games". Για να γίνει κατανοητό το πλαίσιο, η διαδικτυακή αναφορά επιδιώκει να συγκεντρώσει αρκετές υπογραφές για να προτείνει ένα νομοσχέδιο στα κοινοβούλια του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ευρώπης, με στόχο να εμποδίσει τους προγραμματιστές και τους εκδότες παιχνιδιών να δημιουργούν παιχνίδια που τελικά μπορούν να "αποβιώσουν" κλείνοντας μόνιμα τους servers.
Η Electronic Arts ανακοίνωσε ότι όλες οι υπηρεσίες για το Anthem της BioWare θα σταματήσουν στις 12 Ιανουαρίου 2026. Από εκείνη την ημερομηνία και μετά, δεν θα είναι δυνατόν για κάποιον να παίξει το παιχνίδι.
Η πρωτοβουλία "Stop Destroying Games" έχει αποκτήσει σημαντική δυναμική τελευταία και ξεπέρασε τις 1,3 εκατομμύρια υπογραφές, όπως φαίνεται στον επίσημο ιστότοπο. Οι εκδότες έχουν ήδη δηλώσει ότι αν αυτό εγκριθεί ποτέ, θα ήταν "απαγορευτικά ακριβό" γι' αυτούς, κάτι που ακούγεται σαν κρυφή απειλή για περαιτέρω αυξήσεις τιμών.
Όταν ρωτήθηκε τι θα έπρεπε να κάνουν οι προγραμματιστές και οι εκδότες παιχνιδιών αντί να κλείνουν τα παιχνίδια, ο δημιουργός του Minecraft επισήμανε ότι τα παλιά παιχνίδια επέτρεπαν στους παίκτες να φιλοξενούν τους δικούς τους servers, κάτι που ουσιαστικά διατηρούσε αυτά τα παιχνίδια ζωντανά ακόμη και μετά την απενεργοποίηση των επίσημων server από την πραγματική εταιρεία ανάπτυξης.
Νωρίτερα φέτος, ο Persson εξέτασε το ενδιαφέρον των οπαδών του για την επιστροφή του στη δημιουργία ενός πνευματικού διάδοχου του Minecraft. Η ανταπόκριση φάνηκε θετική, αν και παραμένει ασαφές αν αυτό το παιχνίδι θα γίνει πραγματικά και, αν ναι, πότε θα μπορούσε να κυκλοφορήσει.
-
34
-
23
-
1
ΣΧΟΛΙΑ (61)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση