Όταν οι εταιρείες στον χώρο των γραφικών δείχνουν μία νέα τεχνολογία στα γραφικά, συνήθως στοχεύουν στο να μας εντυπωσιάσουν με φωτορεαλιστικά γραφικά και εικόνες που είναι σχεδόν όσο αληθινές όσο και η πραγματικότητα, ενώ παράλληλα κάνουν λόγο για τους ιδιαίτερα περίπλοκους υπολογισμούς που πραγματοποιούνται στο παρασκήνιο από το λογισμικό και το hardware.

Στο πλαίσιο αυτό, η απόφαση της Nvidia να χρησιμοποιήσει το δημοφιλές αλλά και αρκετά παλιό first person shooter της Id Software, Quake II για να επιδείξει τις δυνατότητες της τεχνολογίας ray tracing στις κάρτες γραφικών RTX της μοιάζει περίεργη σε κάποιους. Παράλληλα όμως, δείχνει ότι ακόμα και ένα παιχνίδι με απαρχαιωμένη μηχανή γραφικών μπορεί να δείχνει φρέσκο και μοντέρνο με την τεχνολογία της.

Το Quake II της Id Software λανσαρίστηκε στην αγορά πριν από 22 χρόνια και ήταν η μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία της εταιρείας μετά το Doom. Παρόλα αυτά, το franchise «Quake» γνώρισε ταχύτερη ανάπτυξη και αυτό που το κατέστησε ξεχωριστό ήταν η χρήση full real-time 3D rendering, κάτι που βεβαίως στα μάτια ενός νέου gamer δεν δείχνει και ιδιαίτερα εντυπωσιακό. Το Quake II RTX mod φέρνει ωστόσο τον τίτλο στην σημερινή εποχή με μερικά νέα models και textures ενώ διατηρεί το πρωτότυπο gameplay. Είναι σαν να βλέπουμε το παιχνίδι υπό νέο και διαφορετικό φως, μολονότι η Nvidia το εννοεί κυριολεκτικά.

Για το Quake II RTX απαιτείται βεβαίως ένας σύγχρονος υπολογιστής που διαθέτει τουλάχιστον 8GB RAM και την κάρτα γραφικών Nvidia GeForce RTX 2060. Το παιχνίδι υποστηρίζει τόσο Windows 7 όσο και Ubuntu 16.04 ή νεότερες εκδόσεις τους. Τα πρώτα τρία επίπεδα του παιχνιδιού είναι διαθέσιμα στο Steam δωρεάν ή και από την ίδια την Nvidia, ωστόσο αν διαθέτετε το πλήρες παιχνίδι, μπορείτε να κατεβάσετε έναν installer από την Nvidia που θα «ξεκλειδώσει» τις αλλαγές σε ολόκληρο το παιχνίδι.

SlashGear

  • Like 1