Είναι εύκολο να ξεχάσουμε ότι πίσω από την ανάπτυξη ενός παιχνιδιού βρίσκονται άνθρωποι, όπου γι' αυτούς, η κυκλοφορία της νέας τους δημιουργίας, είναι τόσο μια συναρπαστική όσο και τρομακτική εμπειρία, ειδικά όταν το παιχνίδι είναι μία από τις σημαντικότερες κυκλοφορίες της χρονιάς.

Μια πολύ καλή ιδέα πάντως μας δίνει βίντεο που ανέβασε ο director του God of War, Cory Barlog, στο προσωπικό του λογαριασμό, ένα βίντεο στον οποίο τον βλέπουμε να αντιδρά στα πρώτα reviews που εμφανίστηκαν στο Internet, για τον μεγαλύτερο φετινό τίτλο του PlayStation 4. Mια αντίδραση που προσθέτει το ανθρώπινο στοιχείο σε μια βιομηχανία όπου η συνεισφορά των προγραμματιστών αναφέρεται απλά στους τίτλους μετά την ολοκλήρωση του παιχνιδιού. Όποιος έχει δει τα reviews τα οποία είναι στη συντριπτική τους πλειοψηφία άκρως θετικά, γνωρίζει και τι να περιμένει. Με την παραδοχή ότι είναι άκρως ανήσυχος πριν τα δει, ξεσπάει σε δάκρυα μόλις εμφανίζει στον υπολογιστή του το τεράστιο ποσοστό του Metacritic το οποίο αποτελεί και το μέσο όρο των 52 κορυφαίων reviews για το παιχνίδι ανά τον κόσμο.

Η ανάπτυξη του τίτλου από το στούντιο του SIE Santa Monica διήρκεσε 5 ολόκληρα χρόνια, με τον Barlog να δηλώνει πολύ τυχερός για την ομάδα που είχε στη διάθεσή του. Ακόμα, δηλώνει ότι δεν ήξερε αν θα έπρεπε να ανεβάσει το βίντεο στο Internet όμως το έκανε προκειμένου να δείξει στο γιο του ότι είναι απόλυτα αποδεκτό το να κλαις μπροστά σε άλλους.

Στο βίντεο ο Barlog εμφανώς συγκινημένος, αναφέρει το πόσο δύσκολο είναι το ταξίδι δημιουργίας ενός τέτοιου τίτλου, με όσους συμμετέχουν στην ανάπτυξή τους να δίνουν τα πάντα για ένα κορυφαίο αποτέλεσμα, με τα στοιχήματα να είναι αρκετά υψηλά και ο ίδιος αρκετά περήφανος «που δε τα σκάτωσε».

Engadget