Με ομαδική αγωγή βρίσκεται αντιμέτωπο το Sony PlayStation στην Μ. Βρετανία. Οι 9 εκατομμύρια ενάγοντες, κατηγορούν τη Sony ότι τους εξαπάτησε υπερχρεώνοντας τα παιχνίδια στο PlayStation Store αλλά και τις αγορές εντός των παιχνιδιών.

Της ομαδικής αγωγής ηγείται ο Alex Neill, συνήγορος των δικαιωμάτων των καταναλωτών και πρώην διευθύνων σύμβουλος του μη κερδοσκοπικού οργανισμού προστασίας των καταναλωτών Who UK, ο οποίος κατηγορεί την εταιρεία για παραβίαση της νομοθεσίας περί ανταγωνισμού κάνοντας κατάχρηση της ισχύος της στην αγορά για να επιβάλει αθέμιτους όρους και προϋποθέσεις στις εταιρείες ανάπτυξης και στους εκδότες παιχνιδιών, μεταφέροντας την αύξηση της τιμής στους καταναλωτές.

Σύμφωνα με τον Alex Neill, η γνωστή εταιρεία εξαπάτησε τον κόσμο (ο ίδιος είπε ότι η Sony, «ripped people off») χρεώνοντας προμήθεια 30% για κάθε ψηφιακό παιχνίδι μέσω του PlayStation Store και για κάθε αγορά που πραγματοποιούταν εντός του παιχνιδιού. Οι καταναλωτές υπερχρεώθηκαν για τις αγορές ψηφιακών παιχνιδιών τους έως και 5 δισεκατομμύρια λίρες τα τελευταία έξι χρόνια σύμφωνα με τον κ. Neill.

Σύμφωνα με την αξίωση που κατατέθηκε στο Competition Appeal Tribunal, οποιοσδήποτε στο Ηνωμένο Βασίλειο έχει αγοράσει ψηφιακά παιχνίδια ή πρόσθετο περιεχόμενο στην κονσόλα του ή μέσω του PlayStation Store από τις 19 Αυγούστου 2016 περιλαμβάνεται στην αξίωση και δικαιούται ενδεχομένως αποζημίωση. Οι εκτιμώμενες ζημιές ανά άτομο βρίσκονται μεταξύ £67 και £562 χωρίς τους τόκους.

«Με αυτήν τη νομική ενέργεια υπερασπίζομαι τα εκατομμύρια των Βρετανών που υπερχρεώθηκαν άθελά τους. Πιστεύουμε ότι η Sony έκανε κατάχρηση της θέσης της και κατάκλεψε τους πελάτες της» είπε ο κ. Neill.

«Το gaming είναι πλέον η μεγαλύτερη βιομηχανία ψυχαγωγίας στο Ηνωμένο Βασίλειο, μεγαλύτερη από την τηλεόραση, το βίντεο και τη μουσική και πολλοί ευάλωτοι άνθρωποι βασίζονται στο gaming για να αισθάνονται συνδεδεμένοι και μέρος μίας κοινότητας. Οι ενέργειες της Sony κοστίζουν εκατομμύρια σε ανθρώπους που δεν μπορούν να το αντέξουν οικονομικά, ιδιαίτερα όταν Βρισκόμαστε στη μέση μιας κρίσης για το κόστος ζωής και το πορτοφόλι του καταναλωτή έχει πληγεί όσο ποτέ άλλοτε» συμπλήρωσε. Να αναφέρουμε, ότι ο Alex Neill συνεργάζεται με το νομικό γραφείο Milberg London.

Η εταίρος που ηγείται της υπόθεσης, Natasha Pearman, δήλωσε: «Η Sony κυριαρχεί στην ψηφιακή διανομή των παιχνιδιών PlayStation και στο περιεχόμενο εντός των παιχνιδιών· έχει εφαρμόσει μια αντι-ανταγωνιστική στρατηγική που έχει οδηγήσει σε υπερβολικές τιμές για τους πελάτες που είναι δυσανάλογες με το κόστος των υπηρεσιών που παρέχει η Sony».

Να αναφέρουμε ότι η νομική αυτή δράση χρηματοδοτείται από τη Woodsford -μια εξειδικευμένη ομάδα εμπειρογνωμόνων σε ζητήματα διαιτησίας ή οικονομικών/νομικών διαφορών, η οποία επενδύει σε μεγάλες εμπορικές αξιώσεις- έτσι οι ενάγοντες δεν θα χρειαστεί να πληρώσουν οι ίδιοι για τα έξοδα της αγωγής.

Τόσο το Sky News όσο και άλλες ιστοσελίδες και δημοσιογράφοι επικοινώνησαν με το τμήμα PlayStation της Sony, το οποίο επί του παρόντος τηρεί σιγή ιχθύος για την υπόθεση.

  • Like 6
  • Thanks 1
  • Confused 1