Αρκετά λιγότερες μονάδες σε σύγκριση με το PS4 συγκριτικά με τη ίδια περίοδο κυκλοφορίας.

Η Sony εξακολουθεί να παλεύει να κατασκευάσει αρκετές κονσόλες PlayStation 5 για να ανταποκριθεί στη ζήτηση. Σύμφωνα με την έκθεση κερδών, κατά τη διάρκεια του εορταστικού οικονομικού τριμήνου, η εταιρεία απέστειλε 3,3 εκατομμύρια μονάδες με το σύνολο πλέον να φτάνει τις 17,3 εκατομμύρια κονσόλες από την κυκλοφορία. Αυτός ο αριθμός είναι αρκετά μικρότερος από τις 20,2 εκατομμύρια μονάδες PS4 που είχε αποστείλει κατά την ίδια περίοδο.

Λόγω αυτού, η Sony ανέφερε έσοδα $7,09 δισεκατομμυρίων για το gaming τμήμα της, από τα $7,73 δισεκατομμύρια το ίδιο τρίμηνο πέρυσι. Ωστόσο, τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν κατά 12,1% στα $810 εκατομμύρια, καθώς η Sony στην πραγματικότητα χάνει χρήματα με κάθε PS5 κονσόλα που πωλείται.

Ο οικονομικός διευθυντής της Sony, Hiroki Totoki, δήλωσε ότι οι άνθρωποι θέλουν να αγοράσουν κονσόλες PS5, αλλά οι συνεργάτες της εταιρείας δεν μπορούν να παρέχουν εξαρτήματα λόγω της συνεχιζόμενης έλλειψης chip. Η Sony αναμένει ότι αυτή η κατάσταση θα συνεχιστεί κατά τη διάρκεια του έτους, πράγμα που σημαίνει ότι τα PS5 μπορεί να μην είναι εύκολο να βρεθούν, ιδιαίτερα το πρώτο εξάμηνο του 2022.

Η Sony μείωσε την πρόβλεψή της για αποστολές PS5 για το τρέχον οικονομικό έτος σε 11,5 εκατομμύρια μονάδες, από τις 14,8 εκατομμύρια. Ως εκ τούτου, μείωσε την εκτίμηση εσόδων για ολόκληρο το έτος για το τμήμα Game & Network Services κατά $1,48 δισεκατομμύρια. Ταυτόχρονα, αναμένει 6% περισσότερα κέρδη παρά τις χαμηλότερες πωλήσεις παιχνιδιών, χάρη στην «ασύμφορη» τιμολόγηση των PS5.

Το gaming τμήμα της Sony είναι ο μεγαλύτερος παραγωγός χρήματος, καθώς αντιπροσωπεύει περίπου το ένα τέταρτο των συνολικών εσόδων και κερδών της αυτό το τρίμηνο. Ωστόσο, το τμήμα φωτογραφίας τα πήγε επίσης καλά στο τρίτο τρίμηνο του οικονομικού έτους, με αύξηση εσόδων κατά 22% σε σύγκριση με πέρυσι, χάρη στις πωλήσεις των premium αισθητήρων φωτογραφίας για smartphones. Εν τω μεταξύ, και το τμήμα ταινιών της Sony σημείωσε μεγάλη άνοδο στα έσοδα με $4,02 δισεκατομμύρια, κάτι που οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην επιτυχία του Spider-Man: No Way Home.

  • Like 1