Η κίνηση να αποκτήσει την Bungie κρύβει πολλά περισσότερα από το Destiny.

Η αιφνιδιαστική εξαγορά της Bungie από τη Sony νωρίτερα αυτή την εβδομάδα για $3,6 δισεκατομμύρια σημαίνει κάτι πολύ περισσότερο από το να φέρει στην κονσόλα της το franchise Destiny. Σε συνάντηση επενδυτών, η Sony αποκάλυψε ότι σκοπεύει να κυκλοφορήσει περισσότερα από 10 νέα live service παιχνίδια (τίτλοι οι οποίοι αποκτούν συνεχώς νέο περιεχόμενο για να διατηρήσουν το ενδιαφέρον του χρήστη ενεργό) μέχρι τον Μάρτιο του 2026. Αυτό είναι ένα εξαιρετικά φιλόδοξο σχέδιο και σηματοδοτεί μια σημαντική επέκταση για τα παιχνίδια PlayStation της Sony πέρα από τα παραδοσιακά αποκλειστικά παιχνίδια της κονσόλας.

Ο CFO της Sony, Hiroki Totoki, δήλωσε:

Η στρατηγική σημασία αυτής της εξαγοράς έγκειται όχι μόνο στην απόκτηση του εξαιρετικά επιτυχημένου franchise Destiny, καθώς και στην ανάπτυξη σημαντικών νέων IP (Intellectual Property) παιχνιδιών, αλλά και στην ενσωμάτωση στον όμιλο Sony της τεχνογνωσίας και των τεχνολογιών που έχει αναπτύξει η Bungie στον χώρο των live service games. Μέσα από στενή συνεργασία μεταξύ της Bungie και των PlayStation Studios, στοχεύουμε να λανσάρουμε περισσότερα από 10 live service games μέχρι το οικονομικό έτος που λήγει τον Μάρτιο του 2026.

Ήταν ξεκάθαρο ότι η εξαγορά της Bungie είχε να κάνει με τον ανταγωνισμό με το Fortnite, αλλά τώρα αυτές οι φιλοδοξίες φαίνονται ακόμη ευρύτερες. Το επόμενο IP της Bungie, με την κωδική ονομασία Matter, φημολογείται ότι είναι ένα multiplayer παιχνίδι δράσης βασισμένο σε διάφορους χαρακτήρες. Η Bungie ανέφερε πέρυσι ότι το επόμενο IP θα κυκλοφορήσει πριν από το 2025. Αλλά αυτό είναι μόνο ένα παιχνίδι από τα 10 και η ιστοσελίδα Eurogamer επισημαίνει ότι υπάρχουν ενδείξεις για πολλά περισσότερα στα σκαριά. Η Naughty Dog (Last of Us), κατασκευάζει ένα multiplayer παιχνίδι εδώ και χρόνια ενώ και η Guerrilla (Horizon Zero Dawn) έκανε προσλήψεις για ρόλους που σχετίζονται με διαδικτυακά παιχνίδια. Το London Studio του PlayStation εργάζεται επίσης σε ένα νέο διαδικτυακό παιχνίδι για το PS5.

Η Sony δεν έχει τα δικά της live service games με τη Microsoft να έχει ήδη τα Minecraft και Sea of Thieves ενώ η Epic Games κυριαρχεί με την επιτυχία του Fortnite. Η τεχνολογία του Destiny και της Bungie θα μπορούσε κάλλιστα να προετοιμάσει τη Sony για μια επιτυχημένη ώθηση σε αυτό το βασικό κομμάτι της αγοράς gaming.

  • Like 1
  • Confused 1
  • Sad 1