Το λεγόμενο drifting, δηλαδή όταν το χειριστήριο κινεί χωρίς λόγο τον χαρακτήρα του παιχνιδιού, φαίνεται πως έχει επηρεάσει τα DualSense της Sony.

Το PlayStation 5 έγινε γρήγορα bestseller και ενδεχομένως οι πωλήσεις να ήταν ακόμη υψηλότερες αν υπήρχαν επαρκή αποθέματα. Αν και υπάρχουν πολλά χαρακτηριστικά στην κονσόλα που πιθανότατα εντυπωσιάζουν τους gamers, φαίνεται πως βρέθηκε η αχίλλειος πτέρνα που ακούει στο όνομα DualSense. Αν και τα επανασχεδιασμένα χειριστήρια δείχνουν πιο στιβαρά από ποτέ,  κάποιες στιγμές ίσως να παίρνουν τον έλεγχο του παιχνιδιού περισσότερο από όσο θα έπρεπε, αφού φαίνεται πως πάσχουν από το λεγόμενο drifting.

Σκεπτόμενος κάποιος το drifting, το μυαλό του ίσως πηγαίνει στο Nintendo Switch, όπου έπειτα την κυκλοφορία του το 2017, κάποιοι άτυχοι gamers έβλεπαν τα thumbsticks του χειριστηρίου να κινούν αυτόματα τον χαρακτήρα του παιχνιδιού, χωρίς οι ίδιοι να έχουν συμμετοχή. Το 2019, η Nintendo αναγνώρισε το πρόβλημα και ανακοίνωσε μία νέα πολιτική κατά την οποία οι χρήστες που είχαν αυτά τα θέματα με τα χειριστήριό τους, θα λάμβαναν δωρεάν επισκευή αλλά και επιστροφή χρημάτων για προηγούμενες επισκευές πριν την ανακοίνωση. Τώρα, οι κάτοχοι του PS5 αναφέρουν παρόμοια προβλήματα και ίσως χρειαστεί να ακολουθήσουν παρόμοια οδό.

Από την κυκλοφορία του PS5 τον Νοέμβριο, οι κάτοχοι της κονσόλας έχουν κάνει αρκετές αναφορές με το πρόβλημα του drifting στα social media. Μάλιστα, ένας χρήστης ανέφερε πως μόλις έπειτα από 10 ημέρες λειτουργίας, είχε πρόβλημα με το DualSense. Αφού επιχείρησε κάθε δυνατή λύση (επαναφορά ρυθμίσεων της κονσόλας, ενεργοποίηση/απενεργοποίηση Bluetooth, reset στο χειριστήριο & φόρτιση για όλο το βράδυ), τελικά δεν κατάφερε να επιδιορθώσει το πρόβλημα. Κάποιος άλλος χρήστης, ανέβασε ένα βίντεο που φαίνεται ξεκάθαρα ότι το χειριστήριο κινεί από μόνο του την κάμερα πρώτου προσώπου του παιχνιδιού.

Τι γίνεται όμως με την περίπτωση επισκευής από τη Sony; Προς το παρόν οι επιλογές για την επισκευή του DualSense δεν είναι πολλές. Η Sony διαθέτει κάποιες σελίδες υποστήριξης που ενδεχομένως να δώσουν λύση σε ζητήματα που αφορούν το χειριστήριο, παρ’ όλα αυτά, η ομάδα υποστήριξης αυτή την περίοδο κατακλύζεται από αιτήματα σχετικά με τη διαθεσιμότητα του PS5, οπότε και ίσως να μην δώσει άμεσα κάποια επιπλέον λύση. Η ιστοσελίδα Kotaku προσπαθώντας να μιλήσει με το Τμήμα Υποστήριξης, έπρεπε να μιλήσει αρχικά με εκπρόσωπο μέσω chat, έπειτα με το τηλεφωνικό κέντρο και να περιμένει για 17 λεπτά στην αναμονή (κατά την οποία η Sony ενημερώνει με έντονο τρόπο ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμα PS5 και οι χρήστες δεν πρέπει να απασχολούν το συγκεκριμένο τμήμα για τέτοιου είδους ζητήματα) προτού καταφέρει να μιλήσει με κάποιον εκπρόσωπο.

Ο εκπρόσωπος επιβεβαίωσε πως το πρόβλημα του drifting στο DualSense καλύπτεται από την εγγύηση της Sony αλλά ο χρήστης θα πρέπει να πληρώσει ο ίδιος για την αποστολή του χειριστηρίου στο επισκευαστικό κέντρο, ώστε αυτό να ελεγχθεί. Ένα κόστος αποστολής που προφανώς ποικίλλει για κάθε χρήστη. Αν και η Sony καλύπτει το κόστος της αποστολής κατά την επιστροφή, δεν αποζημιώνει τον χρήστη για την πρώτη αποστολή.

Θεωρητικά μιλώντας, η δυνατότητα να ορίσει ένας χρήστης τα λεγόμενα deadzones στο χειριστήριο (την ευαισθησία δηλαδή των thumbsticks και την πίεση που απαιτείται για να ξεκινήσει η κίνηση) θα μπορούσε να προσφέρει μία προσωρινή λύση, τουλάχιστον για τους χρήστες που αντιμετωπίζουν μεγάλα προβλήματα drifting. Παρ’ όλα αυτά, ούτε η τελευταία ενημέρωση του DualSense 0210 αλλά ούτε και η τελευταία ενημέρωση της κονσόλας, πρόσθεσαν τέτοια δυνατότητα. Για την ώρα μάλιστα, δεν είναι σαφές, αν μελλοντικές ενημερώσεις PS5 θα φέρουν μία τέτοια λειτουργία.

  • Like 3
  • Sad 4