Η Microsoft ουδέποτε έκρυψε την πρόθεσή της να επενδύσει στο game streaming και κατά τη διάρκεια της παρουσίασής της στο πλαίσιο της E3 2018, παρουσίασε –κάποια από- τα σχέδιά της για το μέλλον.

Σύμφωνα με τον Phil Spencer, οι μηχανικοί της Microsoft εργάζονται στη δημιουργία ενός δικτύου, ικανού να υποστηρίξει υπηρεσίες game streaming σε κάθε συσκευή –Xbox, PC και smartphones. Δεν είναι η πρώτη φορά που ο επικεφαλής του Xbox αναφέρεται πάντως στο game streaming, καθώς το είχε κάνει ξανά στα τέλη του προηγούμενου έτους, μιλώντας μάλιστα για ορίζοντα τριετίας.

Θυμίζουμε ότι παρόμοια πλάνα έχει εδώ και χρόνια η Sony η οποία στο παρελθόν εξαγόρασε αρχικά το OnLive και εν συνεχεία το Gaikai: το πρώτο έκλεισε ενώ το δεύτερο αποτέλεσε τη βάση –ή εν πάση περιπτώσει ένα σημαντικό τμήμα- του PlayStation Now, της δικιάς της game streaming υπηρεσίας.

Ο Spencer όμως δεν ήταν ο μόνος υψηλά ιστάμενος που εστίασε στο λεγόμενο “games as a service” (GaaS) στην E3, αφού κάτι ανάλογο έκανε και ο διευθύνων σύμβουλος της EA, Andrew Wilson. Η εταιρεία του παρουσίασε μια νέα υπηρεσία που έρχεται να προστεθεί στο Origin, την πλατφόρμα ψηφιακής διανομής της. Το Origin Access Premier θα δίνει στους παίκτες πρόσβαση σε πλήθος τίτλων της εταιρείας, με τη διάθεση των καινούριων μάλιστα να γίνεται και ορισμένες μέρες νωρίτερα. Το κόστος της υπηρεσίας είναι $15/μήνα ή $100 ετησίως με τη διάθεσή της να ξεκινά στις 17 Ιουνίου στα PC.

Η υπηρεσία της EA μπορεί να μη σχετίζεται άμεσα με το game streaming, είναι όμως ακόμα ένα βήμα προς την κατεύθυνση που δείχνει να έχει πάρει η βιομηχανία του gaming τα τελευταία χρόνια, αντιμετωπίζοντας τα videogames ως υπηρεσίες και όχι ως απλά προϊόντα.