Την προηγούμενη εβδομάδα μάθαμε τα επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά του Project Scorpio, του επόμενου Xbox της Microsoft που θα κυκλοφορήσει στο τέλος του χρόνου.

Τελικά όμως υπάρχουν και άλλες λεπτομέρειες σε ότι αφορά τις δυνατότητες του Scorpio, οι οποίες μάλιστα είναι αρκετά σημαντικές, όπως αυτή που αναφέρει η ιστοσελίδα Eurogamer και αφορά την υποστήριξη της τεχνολογίας Freesync 2 από την κονσόλα.

 

Η τεχνολογία Freesync 2 της AMD έρχεται απευθείας από τα PC και τις κάρτες γραφικών, και σκοπός της είναι να εξαλείψει το φαινόμενο του screen-tearing στα παιχνίδια και να κάνει την όλη εμπειρία gaming καλύτερη χωρίς σπασίματα της εικόνας και χαμένα frames. Η τωρινή γενιά του Xbox One είναι σε θέση να «τρέχει» τα παιχνίδια με 30 ή 60 καρέ το δευτερόλεπτο προκειμένου να εξασφαλίσει ότι θα υπάρχει μια ποιοτική εμπειρία χωρίς προβλήματα.

 

Μαζί με το Project Scorpio έρχονται παιχνίδια σε εγγενή 4K ανάλυση κάτι που σημαίνει ότι οι απαιτήσεις σε θέματα hardware θα είναι σημαντικά περισσότερες. Με την ενσωμάτωση της τεχνολογίας FreeSync 2, το Scorpio είναι σε θέση να υποστηρίξει HDR περιεχόμενο ενώ τα παιχνίδια της κονσόλας θα τρέχουν σε 4K ανάλυση και θα παρουσιάζουν σε μικρότερο βαθμό το φαινόμενο του tearing και του jitter.

 

Για να ενεργοποιηθεί η τεχνολογία FreeSync, το Xbox θα πρέπει να συνδεθεί με μια συμβατή τηλεόραση ή οθόνη και μόνο μέσω της θύρας HDMI 2.1 που θα ενσωματώνει. Όμως οι περισσότερες οθόνες στις μέρες μας κάνουν χρήση του συγκεκριμένου χαρακτηριστικού μέσω DisplayPort θύρας. Τους τελευταίους μήνες η AMD προωθεί οθόνες των Acer, LG και Samsung που υποστηρίζουν την τεχνολογία της μέσω HDMΙ.

 

Link.png Site: PCWorld