Το Digital Foundry εξηγεί πώς ακριβώς η οικονομική κονσόλα νέας γενιάς της Microsoft θα παίζει τους τίτλους προηγούμενων Xbox.

Η Microsoft έχει εξηγήσει τον τρόπο με τον οποίο το Xbox Series X θα εκμεταλλεύεται τα προηγμένα τεχνικά του χαρακτηριστικά προκειμένου να τρέξει τα παιχνίδια παλαιότερων γενιών με καλύτερη ανάλυση, υψηλότερο ρυθμό ανανέωσης εικόνας και εντυπωσιακότερα γραφικά. Τι γίνεται όμως με την περίπτωση του Xbox Series S; Φως στην υπόθεση ανέλαβε να ρίξει το Digital Foundry το οποίο και ανέλυσε τις δυνατότητες της κονσόλας.

Σε ό,τι αφορά τους τίτλους του πρώτου Xbox, το Xbox Series S θα ενισχύει τρεις φορές την αρχική τους ανάλυση. Έτσι, τα 480p της αρχικής έκδοσης ενός τίτλου θα φτάνουν τα 1440p, πλαισιωμένα φυσικά από επιπρόσθετες βελτιώσεις στα γραφικά. Παρόμοια είναι η κατάσταση στο Xbox 360 και συγκεκριμένα τους τίτλους που διατέθηκαν στο Xbox One, με την ανάλυση να διπλασιάζεται (και τα 720p να γίνονται 1440p).

Οι λοιπές βελτιώσεις στα γραφικά που προαναφέραμε περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων καλύτερη ποιότητα στο λεγόμενο texture filtering, σταθερότερο και υψηλότερο ρυθμό ανανέωσης εικόνας, καλύτερες επιδόσεις γενικότερα, μειωμένους χρόνους φόρτωσης καθώς επίσης και υποστήριξη HDR. Ορισμένοι τίτλοι του Xbox One μάλιστα, θα τρέχουν στο Xbox Series S -όπως άλλωστε και στο Series X- σε διπλάσιο frame rate απ’ ό,τι στην προηγούμενη γενιά, με αποτέλεσμα παιχνίδια των 30 fps να ανεβαίνουν πλέον στα 60 fps και κάποια των 60 fps να φτάνουν και τα 120 fps.