Είναι μια προσωρινή κατάσταση που στο μέλλον θα αλλάξει.

Τα τελευταία ευρήματα από τις τεχνικές αναλύσεις παιχνιδιών του περίφημου Digital Foundry, δεν ήταν πολύ ευνοϊκά για το Xbox Series X, κάτι που προκάλεσε εντύπωση σε πολλούς που γνώριζαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά των δύο κονσολών. Από την αποκάλυψη μέχρι και την κυκλοφορία του Series X, η Microsoft ήταν ανοιχτή για το υλικό που θα φέρει η κονσόλα της και δεν έκρυψε τίποτα.

Κάτι αντίστοιχο γίνεται και τώρα, όπου τα συγκριτικά στα παιχνίδια με εκδόσεις νέας γενιάς (DiRT 5, Call of Duty, Assasin's Creed Valhalla) έδειχναν το PlayStation 5 να προσφέρει μια καλύτερη, πιο σταθερή εμπειρία σε σχέση με το δυνατότερο Series X. Σε σχόλια που έγιναν στο TheVerge, η Microsoft απάντησε πως υπάρχουν bugs που επηρεάζουν αρνητικά την απόδοση και ήδη συνεργάζονται στενά με τις εταιρείες ανάπτυξης για να διορθωθούν. Συνέχισε λέγοντας ότι οι ομάδες ανάπτυξης βρίσκονται σε μεταβατικό στάδιο σε νέο υλικό και εργαλεία και με τον καιρό, θα αξιοποιήσουν καλύτερα τη δύναμη της κονσόλας.

Σε αυτό το θέμα ήδη πήραν θέση μερικοί γνώστες/insiders του χώρου, όπου γνωστοποίησαν ότι η Microsoft ετοιμάζει μια μεγάλη ενημέρωση στα GDK (game development kit) εργαλεία της πριν το τέλους του χρόνου, για να διορθωθούν περιπτώσεις κακής απόδοσης σε συγκεκριμένες συνθήκες. Άγνωστο παραμένει αν αυτός είναι ο λόγος που έχουμε τέτοια αποτελέσματα σε παιχνίδια όπως το DiRT 5 και Observer, αλλά δε θυμόμαστε αντίστοιχα προβλήματα στην έναρξη γενιάς.

Τέλος, ένα ακόμη σημαντικό θέμα είναι η καθυστερημένη έναρξη παραγωγής των Xbox Series X|S κονσολών, που ξεκίνησαν μόλις το καλοκαίρι λόγω αναμονής μιας συγκεκριμένης AMD τεχνολογίας που ήθελαν να ενσωματωθεί στην κονσόλα. Φαίνεται πως αυτή η καθυστέρηση έδωσε περισσότερο χρόνο στα στούντιο ανάπτυξης να έχουν μεγαλύτερη εμπειρία με το υλικό και εργαλεία του PlayStation 5, το οποίου τα development kits εμφανίστηκαν πέρυσι τον Νοέμβριο.

  • Like 5
  • Haha 4
  • Confused 1