Το Game Pass αποτελεί αυτή τη στιγμή ό,τι πιο ελκυστικό έχει να προσφέρει η βιομηχανία του gaming ανεξαρτήτως πλατφόρμας, ένα πακέτο με ασυναγώνιστο value for money που δίνει ανά πάσα στιγμή στους συνδρομητές του τη δυνατότητα να απολαύσουν τριψήφιο αριθμό τίτλων χωρίς καμία δέσμευση (πέραν του μηνιαίου τέλους του).

Στην προσπάθειά της να εντοπίσει τίτλους ικανούς να συμπεριληφθούν στο Game Pass όμως, η Microsoft καλείται να αντιμετωπίσει τις «συζητήσιμες» πρακτικές της Sony.

Αυτό υποστηρίζει η πρώτη η οποία κατέφυγε στην Επιτροπή Ανταγωνισμού της Βραζιλίας παρουσιάζοντας και σχετικά έγγραφα. «Οι προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης του Game Pass παρεμποδίζονται από τη Sony. […] H Sony πληρώνει για την απόκτηση “δικαιωμάτων παρεμπόδισης” έτσι ώστε να μην επιτρέψει σε δημιουργούς να προσθέσουν τα παιχνίδια τους στο Game Pass και άλλες ανταγωνιστικές συνδρομητικές υπηρεσίες», αναφέρει χαρακτηριστικά η τοποθέτηση της εταιρείας.

Η λογική λέει πως αυτό που υποστηρίζει η Microsoft, είναι πως η Sony χρησιμοποιεί αθέμιτες μεθόδους για να πετύχει τον σκοπό της. Αξίζει βέβαια να σημειώσουμε πως τα παραπάνω κατατέθηκαν στο πλαίσιο της έγκρισης της εξαγοράς της Activision Blizzard από τη Microsoft, με την τελευταία να πρέπει να αποσπάσει την έγκριση διαφόρων Επιτροπών ανταγωνισμού ανά τον κόσμο έτσι ώστε να ολοκληρωθεί και επίσημα το deal. Το ενδιαφέρον με τη βραζιλιάνικη Επιτροπή είναι πως αντίθετα με άλλες (π.χ. αυτή των ΗΠΑ), διαθέτει τα έγγραφα που της προσκομίζονται ελεύθερα στο κοινό.

Η Sony από πλευράς της, όταν ερωτήθηκε από την Επιτροπή για το θέμα, εξήγησε πως εφ’ όσον προχωρήσει η εξαγορά της Activision Blizzard από τη Microsoft, θα γίνει ακόμα πιο δύσκολο για άλλους δημιουργούς να αναπτύξουν ένα franchise ικανό να χτυπήσει το Call of Duty το οποίο «θα αποτελεί μία κατηγορία μόνο του», ένας ισχυρισμός που πάντως δεν έμεινε αναπάντητος από τη Microsoft η οποία χρησιμοποίησε τα Apex Legends, PUBG και Battlefield μεταξύ άλλων ως ανταγωνιστικά παραδείγματα. Επιπρόσθετα, η Microsoft θεωρεί ότι η προσθήκη των τίτλων της Activision Blizzard στο Game Pass θα κάνει καλό στον ανταγωνισμό αφού «δεν στερεί από τους άλλους παίκτες τη δυνατότητα να ανταγωνιστούν στην αγορά της ψηφιακής διανομής».

Μένει να δούμε αν η Επιτροπή Ανταγωνισμού της Βραζιλίας θα εμβαθύνει περισσότερο στις «καταγγελίες» της Microsoft.
 

  • Like 3
  • Haha 2
  • Sad 1