Ο επικεφαλής του τμήματος Xbox της Microsoft, Phil Spencer, αποκάλυψε ότι η εταιρεία βλέπει τις εταιρείες Amazon και Google ως τους βασικούς ανταγωνιστές της στο μέλλον.

Σε συνέντευξη που παραχώρησε πρόσφατα στην ιστοσελίδα Protocol, ο Phil Spencer αμφισβήτησε την ικανότητα των Sony και Nintendo να δημιουργήσουν τις υποδομές cloud που χρειάζονται για να ανταγωνιστούν τις Microsoft, Google και Amazon.

«Όταν αναφερόμαστε στις Nintendo και Sony, τρέφουμε μεγάλο σεβασμό για εκείνες, ωστόσο βλέπουμε τις Amazon και Google ως τους κύριους ανταγωνιστές μας στο μέλλον» δήλωσε ο Phil Spencer. «Σε καμία περίπτωση αυτό δεν αποτελεί έλλειψη σεβασμού προς τις Nintendo και Sony, ωστόσο οι παραδοσιακές εταιρείες παιχνιδιών βρίσκονται κατά κάποιο τρόπο εκτός θέσης. Υποθέτω ότι θα μπορούσαν να προσπαθήσουν να δημιουργήσουν το δικό τους Azure, αλλά εμείς έχουμε επενδύσει δεκάδες δισεκατομμύρια δολάρια στο cloud όλα αυτά τα χρόνια»

O Phil Spencer, έχει αναφερθεί και παλαιότερα στην απειλή των Amazon και Google, αλλά όχι τόσο ξεκάθαρα. Επίσης είχε πει όσον αφορά την επιχείρηση gaming της Microsoft ότι «το ζητούμενο δεν είναι πόσες κονσόλες πουλάς» ενώ επισήμανε ότι η Microsoft δεν ενδιαφέρεται να εισέλθει σε ένα μελλοντικό πόλεμο για τα format με τις Nintendo και Sony. «Δεν θέλω να βρεθώ σε μία μάχη που αφορά τα format με εκείνους, την ώρα που οι Amazon και Google έχουν επικεντρωθεί στο πως να φέρουν το gaming σε 7 δισεκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο» δήλωσε ο Phil Spencer στην ιστοσελίδα Protocol και συμπλήρωσε ότι «Στην τελική, αυτός είναι και ο στόχος».    

Η Microsoft έχει επαναπροσδιορίσει τις προσπάθειές της στο χώρο του gaming για ένα μέλλον πέρα από την κονσόλα Xbox. Ο μεγάλος στόχος της εταιρείας είναι να προσελκύσει δισεκατομμύρια gamers σε όλο τον κόσμο στο cloud gaming, και φέτος περιμένουμε μεγάλες ανακοινώσεις, όπως το xCloud, την ώρα που η Google έχει ήδη λανσάρει την υπηρεσία Stadia. Αν και περιμένουμε τις παιχνιδοκονσόλες νέας γενιάς φέτος, εντούτοις θεωρητικά, οι game streaming συνδρομητικές υπηρεσίες που βασίζονται σε υποδομές cloud, εφόσον η ταχύτητα σύνδεσης σε κάθε σπίτι το επιτρέψει, θα είναι εκείνες που μελλοντικά θα επικρατήσουν καθιστώντας περιττό το ισχυρό hardware στο σπίτι. Να μην ξεχάσουμε να αναφέρουμε ότι και η Sony ενδιαφέρεται βεβαίως για το game streaming, ενώ πριν από λίγο καιρό υπέγραψε συμφωνία με την Microsoft ώστε η τελευταία να φιλοξενήσει τις υπηρεσίες της Ιαπωνικής εταιρείας μελλοντικά στις υποδομές Azure της.

The Verge

 

  • Like 1