Η Microsoft ετοιμάζεται να λανσάρει ένα σημαντικό SDK (Software Development Kit) που θα επιτρέψει στους game developers να ενσωματώσουν το Xbox Live σε οποιονδήποτε τίτλο τρέχει σε PC, Xbox, iOS, Android ή Nintendo Switch.

Η σχετική αποκάλυψη έγινε όταν παρατηρήθηκε ότι ένα session της Microsoft στο επερχόμενο Game Developers Conference (GDC) αφορά στην ανάπτυξη ενός cross-platform developers kit που ενσωματώνει την υπηρεσία σε παιχνίδια για Android, iOS και Switch.

Αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες ακόμα και φορητών συσκευών θα μπορούν να έχουν τα achievements τους, τα clubs και τους φίλους τους αλλά και άλλα πολλά εν κινήσει, ενώ θα μπορούν να συνεχίσουν ορισμένα experiences από εκεί που τα άφησαν.  Ορισμένοι τίτλοι Android ή iOS έχουν ήδη Xbox Live Achievements όμως αυτή η δυνατότητα είναι ενεργοποιημένη μόνο σε τίτλους της Microsoft Studios. H εταιρεία κάνει λόγο πάντως για σημαντική επέκταση της δυνατότητας: «Το Xbox Live επεκτείνεται από τις 400 εκατομμύρια συσκευές gaming και τους 68 εκατομμύρια ενεργούς players σε πάνω από 2 δισεκατομμύρια συσκευές με τη διάθεση του νέου cross-platform SDK». 

Χάρη στο νέο SDK της Microsoft, οι developers θα είναι σε θέση να ενσωματώσουν λίστες φίλων, λειτουργικότητα multiplayer καθώς και τα achievements στα ήδη υπάρχοντα παιχνίδια τους. Η συγκεκριμένη κίνηση αποτελεί σημαντικό μέρος της νέας αποστολής της Microsoft να φτάσει και σε άλλες αγορές, πέρα από τις παραδοσιακές του Xbox και το PC, φέρνοντας το λογισμικό της, τις υπηρεσίες της και τα παιχνίδια της σε gamers που βρίσκονται σε ανταγωνιστικές πλατφόρμες.

Η εταιρεία όπως είναι γνωστό αναπτύσσει και την game streaming πλατφόρμα xCloud που θα «στιμάρει» παιχνίδια του Xbox σε υπολογιστές, κονσόλες και φορητές συσκευές. Σε συνδυασμό με το Xbox Game Pass, η Microsoft επιθυμεί να δημιουργήσει μία αντίστοιχη υπηρεσία με το Netflix στα παιχνίδια, που με συνδρομή ένας gamer θα έχει πρόσβαση σε παιχνίδια ανεξάρτητα από την συσκευή που έχει στην διάθεση του. Αν η Microsoft πείσει τους developers να τις επιτρέψουν να διαχειριστεί τα social και multiplayer στοιχεία των παιχνιδιών τους, τότε η συνδρομητική υπηρεσία gaming θα φανεί περισσότερο ελκυστική στους gamers ανταγωνιστικών πλατφορμών και φορητών συσκευών. Περισσότερα για τα σχέδια της Microsoft αναμένεται να μάθουμε από το Game Developers Conference που ξεκινάει στις 18 Μαρτίου.

The Verge