Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, το πρώτο πράγμα που κάνουμε είναι να καλέσουμε το «166» όταν χρειαζόμαστε άμεση βοήθεια μεταφοράς σε νοσοκομείο ή το «100» για άμεση αστυνομική επέμβαση ή το «199» για την πυροσβεστική.

Στις ΗΠΑ καλούν στο 911. Όμως σε κάποιες περιπτώσεις, δεν είναι δυνατή η επικοινωνία με το κέντρο. Ενδεχομένως επειδή εκείνος που καλεί έχει τραυματιστεί, έχει πρόβλημα ομιλίας ή βρίσκεται σε κάποια επικίνδυνη κατάσταση. Σε αυτό το σημείο εισέρχεται η Google, η οποία θέλει οι χρήστες των κινητών της να έχουν την απαραίτητη βοήθεια όποτε την χρειάζονται ανεξαρτήτου κατάστασης. Ακριβώς για αυτό το λόγο, διέθεσε ένα νέο χαρακτηριστικό με τη βοήθεια του οποίου μπορεί να αποστείλει αυτοματοποιημένα φωνητικά μηνύματα με ένα απλό «tap».

spacer.png

Όταν ο χρήστης του κινητού θελήσει να πραγματοποιήσει μία κλήση έκτακτης ανάγκης, το χαρακτηριστικό δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη να επιλέξει μεταξύ ιατρικής βοήθειας, φωτιάς ή της αστυνομίας. Στη συνέχεια το κινητό θα αποστείλει ένα αυτοματοποιημένο φωνητικό μήνυμα στην κατάλληλη υπηρεσία μαζί με δεδομένα για την τοποθεσία του χρήστη χρησιμοποιώντας το GPS του κινητού και ένα κωδικό plus.

Δεν απαιτείται σύνδεση με δεδομένα, ενώ θα δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη του κινητού να μιλήσει με την υπηρεσία κατά τη διάρκεια της κλήσης εφόσον υπάρχει η δυνατότητα. Το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό θα φτάσει πρώτα στις συσκευές Pixel της Google. Αργότερα, πρόκειται να διατεθεί και σε άλλες επιλεγμένες συσκευές.

Engadget