Από τον Ιούνιο έχει ανακοινώσει η Google ότι θα ξεκινήσει να εμποδίζει την εμφάνιση διαφημίσεων σε ιστοσελίδες με τον browser Chrome. Η πρωτοβουλία ανακοινώθηκε όταν η χρήση επεκτάσεων στον Chrome που αποκλείουν τις διαφημίσεις σε ιστοσελίδες άρχισε να αυξάνεται, και συνεχίζει να αυξάνει.

Δεδομένου ότι η Google είναι μια εταιρεία που τα περισσότερα έσοδα της προέρχονται από τη διαφήμιση, θέλει να βεβαιωθεί ότι το σερφάρισμα στο Internet με τη χρήση του browser της είναι μία ευχάριστη, ομαλή και διακριτική εμπειρία χωρίς υπερβολικά ενοχλητικές διαφημίσεις.

 

Η Google θα ξεκινήσει τον αποκλεισμό όλων των διαφημίσεων που εμφανίζονται σε ιστοσελίδες για όσους χρησιμοποιούν τον Chrome - συμπεριλαμβανομένων και των δικών της διαφημίσεών- από τις 15 Φεβρουαρίου με μία προϋπόθεση: να μην ικανοποιεί η ιστοσελίδα τις προδιαγραφές του προγράμματος της Google: "Πρότυπα για καλύτερες διαφημίσεις" (Better Ads Standards).

 

Αυτό σημαίνει ότι όταν οι διαφημίσεις οποιασδήποτε ιστοσελίδας τείνουν να γίνουν υπερβολικά ενοχλητικές δεν θα εμφανίζονται με το πρόγραμμα περιήγησης Chrome. Τέτοιες διαφημίσεις είναι όσες καταλαμβάνουν ολόκληρες σελίδες, διαφημίσεις σε flash ή διαφημίσεις που αναπαράγουν ήχο ή εικόνα απροειδοποίητα. Τα παραπάνω είδη διαφήμισης προσβάλλουν μία κατά τα άλλα εμπειρία περιήγησης στο Internet. Ο στόχος της Google με τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία είναι να πείσει τους χρήστες να χρησιμοποιήσουν τον Chrome για να αποφύγουν τέτοιες διαφημίσεις αλλά και να ασκήσει πίεση στις ιστοσελίδες ώστε να απαλλαγούν από τέτοιες ενοχλητικές διαφημίσεις.

 

Οι διαχειριστές ιστοσελίδων μπορούν να χρησιμοποιήσουν το Ad Experience Report της Google για να προσδιορίσουν ποιες διαφημίσεις δεν συμμορφώνονται με τα πρότυπα που καθορίζει το Better Ad Standards. Αν η ιστοσελίδα “περάσει” (κατάσταση “pass”), τότε οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται κανονικά στους χρήστες.
Αν η κατάσταση ωστόσο μίας ιστοσελίδας συνεχίζει να εμφανίζεται ως “αποτυχημένη” (fail) για 30 ημέρες ή περισσότερες, τότε ο Chrome θα σταματήσει να εμφανίζει τις διαφημίσεις στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα. Η ιστοσελίδα στη συνέχεια θα πρέπει να χρησιμοποιήσει την Ad Experience Report για να ζητήσει αναθεώρησης της κατάστασης της ώστε οι διαφημίσεις να αρχίσουν να εμφανίζονται και πάλι.

 

Link.png Site: GSMArena