Η Google ανακοίνωσε, ότι θα αρχίσει την κυλιόμενη κυκλοφορία του νέου της φίλτρου που θα μπλοκάρει τις διεισδυτικές και "απότομες" διαφημίσεις, στα μέσα της χρονιάς.

Από τις 9 Ιουλίου, το Chrome θα μπλοκάρει παγκοσμίως όσες διαφημίσεις αντιβαίνουν την συμφωνία "Better Ads' Better Ads Standards", από το να εμφανίζονται σε οποιοδήποτε ιστοσελίδα. Από την στιγμή που το φίλτρο τεθεί σε λειτουργία, θα αρχίσει να φιλτράρει 12 διαφορετικούς τύπους διαφημίσεων που έχουν χαρακτηριστεί ως "ενοχλητικές" από τους χρήστες, όπως pop-ups, auto-playing βίντεο, full-screen διαφημίσεις, και διαφημίσεις που εμφανίζονται πριν την φόρτωση του περιεχομένου της σελίδας.

Αν κάποιο site, εξακολουθεί να εμφανίζει οποιαδήποτε διαφήμιση βρίσκεται στην blocking λίστα του φίλτρου του Chrome, η Google θα σταματήσει να προβάλλει όλες τις διαφημίσεις μέσα σε αυτό. Η Goοgle έδωσε σε εκδότες και διαφημιστές συγκεκριμένα εργαλεία, τα οποία τους επιτρέπουν να δουν αν οι τρέχοντες διαφημίσεις τους περνούν η μπλοκάρονται από το φίλτρο. Η συγκεκριμένη διαδικασία ξεκίνησε αρχικά σε ΗΠΑ, Καναδά και Ευρώπη πρίν μερικούς μήνες.

Σύμφωνα με την εταιρία, το νεο αυτό σύστημα έχει ωθήσει ολοένα και περισσότερους εκδότες στο να χρησιμοποιούν καλύτερης ποιότητας διαφημίσεις στις ιστοσελίδες τους. Τα 2/3 των εκδοτών που δεν ακολουθούσαν με τα πρότυπα που είχε θέσει η Google, πλέον έχουν υιοθετήσει περιεχόμενο που συμμορφώνεται με τις οδηγίες της Google. Η εταιρία επίσης υποστηρίζει ότι λιγότερο από το 1% των παγκόσμιων ιστοσελίδων "φιλτράρει" τις διαφημίσεις του, κάτι που σημαίνει ότι ολοένα και λιγότερα sites επιθυμούν "ενοχλητικού" τύπου διαφημίσεις.

Engadget

  • Like 1