Καλύτερη μεταχείριση θα έχουν οι συνδρομητικές ειδησεογραφικές πλατφόρμες από τη μηχανή αναζήτησης της Google. Κι αυτό γιατί, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία την Κυριακή, δεν θα χρειάζεται πλέον να προσφέρουν τουλάχιστον 3 δωρεάν άρθρα σε ημερήσια βάση, για να εμφανίζονται ψηλά στα αποτελέσματα.

Η πολιτική πιο εμφανούς προβολής των ιστοσελίδων που προσφέρουν ένα δωρεάν δείγμα των άρθρων τους, η οποία εφαρμοζόταν την τελευταία δεκαετία, σύμφωνα με την Google βοηθούσε τα σάιτ να “διαφημίσουν” τη δουλειά τους και έτσι να αυξήσουν τις συνδρομές τους. Ωστόσο, αρκετά μίντια υποστήριζαν πως στην πράξη συνέβαινε το αντίθετο.

 

Μάλιστα, η Wall Street Journal σταμάτησε τον περασμένο χρόνο να τηρεί την πολιτική της Google για την προσφορά δωρεάν άρθρων, βλέποντας τις συνδρομές της να αυξάνονται, παρά το γεγονός ότι πλέον είχε χειρότερη θέση στη λίστα των αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης. Έτσι, σύμφωνα με αναλυτές, πίσω από τη “χαλάρωση” του ιντερνετικού κολοσσού, ο στόχος είναι να μην συνεχίσει να είναι αθέατο στο “ψαχτήρι” πολύτιμο υλικό τους.

 

Πλέον, κάθε εκδότης θα μπορεί να επιλέγει ο ίδιος αν θα παρέχει δωρεάν άρθρα, και πόσα. Επίσης, η εταιρεία σχεδιάζει να προσφέρει στα μίντια δωρεάν software, ώστε οι αναγνώστες να μπορούν να πληρώνουν στις πλατφόρμες τους με τα στοιχεία των πιστωτικών καρτών που χρησιμοποιούν στις δικές της υπηρεσίες. Παράλληλα, θα αναπτύξει ένα νέο εργαλείο για την παροχή δεδομένων στους εκδότες, ώστε να μπορούν να κάνουν προσωποποιημένες προσφορές.

 

Link.png Site: Reuters