Η ρομαντική περίοδος των Google Maps για iOS και Android φτάνει στο τέλος της και από σήμερα η Google προσθέτει διαφημίσεις στη δημοφιλή εφαρμογή αλλά μόνο σε συγκεκριμένες περιπτώσεις.

Το Google Maps παρέμενε μέχρι σήμερα μία από τις ελάχιστες κορυφαίες δωρεάν εφαρμογές της Google στην οποία δεν εμφανιζόντουσαν διαφημίσεις. Οι διαφημίσεις στα Google Maps πάντως θα εμφανίζονται μόνο στα αποτελέσματα αναζητήσεων καταστημάτων και συγκεκριμένα στο κάτω μέρος της εφαρμογής.

 

Τα πρώτα αποτελέσματα της αναζήτησης αφορούν πλέον επιχειρήσεις οι οποίες συμμετέχουν στο πρόγραμμα Adwords της Google, με την εταιρεία να εμφανίζει «σχετικές διαφημίσεις» επαγγελματιών που αντιστοιχούν με την αναζήτηση του χρήστη. Η διαφήμιση αποτελείται κυρίως από κείμενο καθώς και από ένα σύνδεσμο που πατώντας το δίνει οδηγίες για το πως να μεταβείτε στην επιχείρηση. Πατώντας το, ο χρήστης μπορεί να δει και άλλες πληροφορίες σχετικά με το κατάστημα όπως τη διεύθυνση του, φωτογραφίες, κριτικές κ.α.

 

Η Google δηλώνει ότι η χρέωση θα ακολουθεί το μοντέλο CPC και ότι ο νέος τύπος διαφημίσεων στην εφαρμογή των Google Maps για iOS/Android είναι πιο ελκυστικός για τους χρήστες και πιο αποδοτικός για τις επιχειρήσεις.

 

Link.png Site: http://adwords.blogspot.gr/2013/08/attract-new-customers-with-local-ads-on.html[/url]']Google Adwords Blog