«Ως σύμμαχο πρέπει να βλέπουν οι παραδοσιακές εταιρείες Media τη Google καθώς είναι μια εταιρεία που θέλει να τις βοηθήσει να επωφεληθούν από τις ευκαιρίες που δημιουργεί το διαδίκτυο και όχι να τις συναγωνιστεί» σύμφωνα με τον David Eun, αντιπρόεδρο του τομέα συνεργασίας περιεχομένου της Google.

 

«Οι φόβοι ότι η Google θα μεταμορφωθεί σε μια εταιρεία που θα παράγει περιεχόμενο είναι αβάσιμοι», δήλωσε το στέλεχος της Google συμπληρώνοντας ότι «Αυτός δεν είναι ο στόχος για εμάς».

 

Οι κολοσσοί των media ισχυρίζονται ότι η Google έχτισε την περιουσία της κατηγοριοποιώντας το περιεχόμενό τους και χρησιμοποιώντας το για να δημιουργήσει μια διαφημιστική αυτοκρατορία που βασίζεται στη μηχανή αναζήτησης.

 

Η Viacom δεν πείθεται από τις δήθεν καλές προθέσεις της Google και μηνύει τον κολοσσό της διαδικτυακής αναζήτησης έναντι 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων για καταπάτηση πνευματικών δικαιωμάτων σε υλικό που προβάλλεται στο YouTube.

 

H Google θεωρεί ότι η μήνυση είναι μια απειλή για το διαδίκτυο όμως η αλήθεια είναι ότι το YouTube έγινε διάσημο, μεταξύ άλλων, για την προβολή βίντεο από τηλεοπτικά προγράμματα τα οποία ανήκουν σε τρίτους.

 

Η Google έχει αναπτύξει εργαλεία που προσπαθούν να ταυτοποιήσουν το υλικό που υπάρχει στο YouTube ενώ έχει ξεκινήσει συνεργασίες με μεγάλους παραγωγούς για τη δημιουργία καναλιών στο site που να προβάλλουν το περιεχόμενο που οι παραγωγοί επιλέγουν.

 

Η Google προτείνει στους παραγωγούς να αντιμετωπίζουν όσους ανεβάζουν παράνομα υλικό που δεν τους ανήκει ως φανατικούς οπαδούς και όχι ως παραβάτες και να μην τους τιμωρούν.

 

Μάχη για τη διαφημιστική αγορά

 

Η εταιρεία θέλει να επεκτείνει τις δραστηριότητές της και στον τομέα της διαφήμισης πέρα από τις πληρωμένες διαφημίσεις link (adwords), κάτι όμως που δεν έχει ακόμα καταφέρει ενώ τα δύο επόμενα χρόνια θα είναι εξαιρετικά κρίσιμα.

 

Αν και τα διαφημιστικά link έχουν προκαλέσει «επανάσταση» στο διαδίκτυο καθώς έδωσαν τη δυνατότητα σε απλούς χρήστες να έχουν μηνιαίο χαρτζιλίκι ωστόσο δεν είναι αρκετά για να τοποθετήσουν τη Google στον παγκόσμιο διαδικτυακό χάρτη της διαφήμισης.

 

Το Νοέμβριο η Yahoo είχε το μεγαλύτερο μερίδιο της διαφημιστικής αγοράς με 19%, ακολούθησε η Fox Interactive της News Corp (με 16,3%) ενώ την τρίτη θέση κατέλαβε η Microsoft με 6,7%. Η Google ήρθε έβδομη με μόλις 1% της συνολικής διαδικτυακής διαφήμισης.

 

Η Google προσπάθησε να επεκτείνει τις δραστηριότητές της και σε έναν άλλο τομέα, της διαφήμισης εκτός διαδικτύου δίχως όμως ακόμα επιτυχία.

 

Η μετοχή της Google βρίσκεται σε πτωτική πορεία και έχει χάσει 100 δολάρια από τον περασμένο Νοέμβριο φτάνοντας σήμερα τα 413,62 δολάρια.

 

Source.png Πηγή: e-go.gr