Η προηγούμενη καταγγελία από τη Yelp υποβλήθηκε το 2014, αλλά δεν οδήγησε τις ευρωπαϊκές αρχές να διατυπώσουν μια επίσημη καταγγελία ενάντια στην Google. Το ίδιο αποτέλεσμα είχαν οι επιστολές και οι επίσημες καταθέσεις στις αμερικανικές ρυθμιστικές αρχές. Αυτήν τη φορά, η εταιρία δηλώνει ότι ενίσχυσε την επιχειρηματολογία της, συμπεριλαμβάνοντας την απόφαση της ΕΕ πέρυσι ότι η Google εκμεταλλεύθηκε τη δεσπόζουσα θέση της στην προβολή των αποτελεσμάτων για ηλεκτρονικές αγορές προϊόντων. Η Google, που απειλείται με πρόστιμο 2,9 δισ. δολ., δεν σχολίασε τις εξελίξεις.
Η Yelp έλαβε, επίσης, υπόψη της τα αντεπιχειρήματα της Google στις καταγγελίες προς τις αρχές της Βραζιλίας, για εκμετάλλευση δεσπόζουσας θέσης στα αποτελέσματα για αγορές προϊόντων. Το βασικό επιχείρημα της Yelp παραμένει το ίδιο: Τα εργαλεία τοπικών αναζητήσεων της Google, όπως οι κατάλογοι των επιχειρήσεων και οι αξιολογήσεις από το Google Maps, κατατάσσονται υψηλά στα αποτελέσματα, ενώ κατατάσσονται πολύ χαμηλότερα τα links από το Yelp είτε από άλλες πηγές, με πιθανότατα περισσότερο χρήσιμες πληροφορίες.
«Όταν μία μητέρα στο Βερολίνο αναζητεί παιδίατρο… περιορίζονται οι επιλογές της, καθώς αφορούν αποκλειστικά την αξιολόγηση του τοπικού περιεχομένου της Google», δήλωσε στο Reuters ο Luther Lowe, αντιπρόεδρος δημόσιας πολιτικής της Yelp.
ΣΧΟΛΙΑ (9)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση