Οι περισσότερες διαφημίσεις του Youtube, προσφέρουν στον χρήστη τη δυνατότητα να τις παραλείψει, μετά από 5 δευτερόλεπτα.

Η Google όμως σκοπεύει να ενσωματώσει μια νέα μορφή διαφημίσεων, οι οποίες θα διαρκούν για 6 δευτερόλεπτα, θα περιλαμβάνουν ολόκληρο το περιεχόμενο της διαφήμισης και δεν θα δίνεται στον χρήστη η δυνατότητα να τις παραλείψει.

 

Οι νέες διαφημίσεις ονομάζονται Bumper Ads και, όπως αναφέρθηκε ήδη, έχουν συνολική διάρκεια 6 δευτερόλεπτα, σε αντίθεση με την πλειοψηφία των διαφημίσεων του Youtube, που κυμαίνονται από 15 δευτερόλεπτα μέχρι και ένα λεπτό. Σύμφωνα με τη Google, τα Bumper Ads αναμένονται να έχουν καλύτερο αποτέλεσμα σε φορητές συσκευές, οι οποίες χρησιμοποιούνται κυρίως εκτός σπιτιού, επομένως ο χρήστης δεν είναι πρόθυμος να παρακολουθήσει μια διαφήμιση μεγάλης διάρκειας.

 

Σε δοκιμές που πραγματοποίησε η Google με διαφημίσεις εταιρειών όπως η Audi και η Atlantic Records, αναφέρει ότι τα Bumper Ads φαίνεται να πετυχαίνουν τον στόχο τους. Η παρακάτω διαφήμιση, αποτελεί παράδειγμα των Bumper Ads:

 


 


Πρόκειται για μια εξέλιξη που δεν αναμένεται να επηρεάσει αρκετά την εμπειρία χρήσης, καθώς στην πλατφόρμα του Youtube υπάρχουν ήδη διαφημίσεις, που δεν μπορεί να παραλείψει ο χρήστης, οι οποίες έχουν διάρκεια αρκετά μεγαλύτερη από 6 δευτερόλεπτα.

 

Οι διαφημιζόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να ξεκινήσουν να αξιοποιούν τα Bumper Ads από τον ερχόμενο Μάιο.

 

Link.png Site: TheNextWeb