Το YouTube επιτέλους επιτρέπει στους χρήστες να αποκρύπτουν τα αναδυόμενα παράθυρα με προτάσεις που εμφανίζονται στο τέλος των βίντεο, μέσω ενός νέου κουμπιού "hide".

Οι θεατές θα μπορούν πλέον να επιλέξουν ένα νέο κουμπί "hide" (απόκρυψη) στην πάνω δεξιά γωνία του βίντεο, επιτρέποντάς τους να ολοκληρώσουν την προβολή χωρίς ενοχλητικές παρεμβολές.

Η αλλαγή αυτή έρχεται ως απάντηση στα σχόλια των χρηστών που επιθυμούν να "επικεντρωθούν στο περιεχόμενο που παρακολουθούν", όπως αναφέρει το YouTube. Πολλοί χρήστες αναζητούσαν τρόπους να αποκρύψουν αυτές τις οθόνες τέλους, καθώς συχνά καλύπτουν το τελευταίο μέρος του βίντεο, δυσκολεύοντας την παρακολούθηση του περιεχομένου.

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι όταν επιλέγεται το κουμπί "hide", η απόκρυψη εφαρμόζεται μόνο στο συγκεκριμένο βίντεο που παρακολουθείτε και όχι σε όλα τα βίντεο της πλατφόρμας. Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα επαναφοράς της οθόνης τέλους μέσω ενός κουμπιού "show" (εμφάνιση).

Κατά τη δοκιμαστική περίοδο της νέας λειτουργίας, το YouTube διαπίστωσε ότι η χρήση του κουμπιού "hide" δεν επηρέασε σημαντικά τον αριθμό προβολών των δημιουργών. Συγκεκριμένα, παρατηρήθηκε μόλις 1,5% μείωση στις προβολές που προέρχονται από κλικ στις οθόνες τέλους.

Παράλληλα με αυτή την αλλαγή, το YouTube προχωρά στην αφαίρεση του κουμπιού "subscribe" (εγγραφή) που εμφανίζεται όταν περνάτε το δείκτη του ποντικιού πάνω από το υδατογράφημα ενός καναλιού στην έκδοση για υπολογιστή. Σύμφωνα με την πλατφόρμα, αυτή η κίνηση στοχεύει στην "απλοποίηση και βελτίωση της εμπειρίας προβολής", καθώς το YouTube ήδη εμφανίζει ένα κουμπί εγγραφής απευθείας κάτω από τα βίντεο.

Αξίζει να αναφερθεί ότι καμία από αυτές τις ενημερώσεις δεν θα επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο οι δημιουργοί παράγουν τα βίντεό τους. Οι δημιουργοί περιεχομένου θα μπορούν να συνεχίσουν να προσθέτουν οθόνες τέλους και υδατογραφήματα στα βίντεό τους όπως και πριν.

Η συγκεκριμένη αναβάθμιση αποτελεί μια σημαντική βελτίωση στην εμπειρία χρήστη του YouTube, επιτρέποντας στους θεατές να απολαμβάνουν το περιεχόμενο με λιγότερες διακοπές. Το νέο χαρακτηριστικό ανταποκρίνεται στα αιτήματα των χρηστών για περισσότερο έλεγχο κατά την παρακολούθηση βίντεο, ενώ παράλληλα διατηρεί την αποτελεσματικότητα των εργαλείων προώθησης για τους δημιουργούς περιεχομένου.

  • Like 3