Οι νέοι κανόνες βωμολοχίας που εισήγαγε το YouTube στα τέλη του περασμένου έτους… χαλάρωσαν ελαφρώς.

Πλέον, οι νέοι κανόνες ενημερώθηκαν και περιγράφουν μία λιγότερο περιοριστική πολιτική που επιτρέπει τη χρήση μέτριων ή ακόμα και έντονων βωμολοχιών χωρίς να διακυβεύεται η δημιουργία εσόδων (monetization) από τους δημιουργούς.

Στην πρώτη έκδοση της πολιτικής, η οποία εισήχθη για πρώτη φορά τον Νοέμβριο πέρυσι, έκανε κατανοητό ότι οποιοδήποτε βίντεο χρησιμοποιούσε αγενή γλώσσα και βωμολοχίες στα πρώτα δευτερόλεπτα θα επισημαινόταν ως μη κατάλληλο για διαφήμιση, με τα όρια μεταξύ της μέτριας και της έντονης βωμολοχίας να είναι μικρά. Η πολιτική επίσης φαινόταν να εφαρμόζεται αναδρομικά, με πολλούς δημιουργούς να ισχυρίζονται ότι τα βίντεο που δημοσίευσαν πριν από την ενημερωμένη πολιτική είχαν γίνει «demonetized», δηλαδή είχαν χάσει τη δυνατότητα να δημιουργούν έσοδα. Τώρα, το YouTube φαίνεται πως αλλάζει πορεία, αναθεωρώντας την πολιτική του, η οποία περιλαμβάνει μία σειρά από κανόνες που επιτρέπουν ορισμένες βρισιές.

Τα βίντεο, στα οποία οι δημιουργοί τους χρησιμοποιούν «πολύχρωμη γλώσσα» κατά τα πρώτα επτά δευτερόλεπτα για παράδειγμα, εξακολουθούν να είναι κατάλληλα για την προβολή διαφημίσεων υπό ορισμένες προϋποθέσεις. Αν η βωμολοχία είναι «μέτρια», το βίντεο δεν θα αντιμετωπίσει κανέναν περιορισμό. Αν ωστόσο οι βωμολοχίες σε αυτά τα πρώτα δευτερόλεπτα είναι «έντονες» ενδέχεται στο βίντεο να προβάλλεται «περιορισμένος αριθμός διαφημίσεων». Σύμφωνα με τους αρχικούς κανόνες, τα δύο αυτά σενάρια θα είχαν ως αποτέλεσμα την πλήρη διακοπή της δημιουργίας εσόδων. Οι δημιουργοί πλέον θα μπορούν να βρίζουν συχνότερα μετά τα πρώτα επτά δευτερόλεπτα χωρίς να φοβούνται ότι θα χάσουν έσοδα από διαφημίσεις, αν και το YouTube σημειώνει ότι οι υπερβολική χρήση βρισιών στον λόγο θα εξακολουθήσει να βάζει το περιεχόμενο σε κίνδυνο απώλειας εσόδων ή περιορισμών.  Η ενημέρωση διευκρινίζει επίσης ότι η έντονη γλώσσα στη μουσική υπόκρουση, στο outro ή στην εισαγωγή ενός βίντεο δεν θα επηρεάσει την κατάσταση δημιουργίας εσόδων.

Η νέα πολιτική θα τεθεί σε ισχύ από τις 7 Μαρτίου. Αν και ενδεχομένως δεν καλύπτει κάθε ανησυχία των δημιουργών σχετικά με τους κανόνες που τέθηκαν σε ισχύ από τον Νοέμβριο, εντούτοις διευκολύνει τους περισσότερους χρήστες του YouTube να συνεχίσουν να δημιουργούν έσοδα από τα βίντεο τους χωρίς να αλλάζουν σημαντικά το περιεχόμενο ή το στυλ τους.  

  • Like 3