Σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal, η Google εξετάζει τα online παιχνίδια ως μια πιθανή νέα ροή εσόδων για το YouTube.

Η δημοφιλέστερη πλατφόρμα φιλοξενίας βίντεο φέρεται να έχει προσκαλέσει υπαλλήλους να δοκιμάσουν ένα νέο προϊόν που ονομάζεται Playables, το οποίο δίνει στους χρήστες πρόσβαση σε online παιχνίδια απευθείας μέσα από το YouTube. Τα παιχνίδια είναι προσβάσιμα τόσο σε smartphones όσο και σε επιτραπέζιους υπολογιστές. Οι χρήστες θα μπορούν να παίζουν στον ιστότοπο του YouTube χρησιμοποιώντας ένα browser ή στην εφαρμογή, είτε σε Android ή iPhone. 

Ενώ η έκθεση υπονοεί ότι υπάρχουν προς το παρόν αρκετά παιχνίδια διαθέσιμα για δοκιμή, αναφέρεται συγκεκριμένα μόνο το Stack Bounce. Πρόκειται για ένα arcade παιχνίδι με διαφημίσεις που βάζει τους παίκτες να καταστρέψουν στρώματα τούβλων με μια μπάλα που αναπηδά. Όπως σημειώνει το δημοσίευμα, το YouTube κερδίζει ήδη χρήματα από livestreams παιχνιδιών, αλλά η νέα υπηρεσία θα του δώσει έναν ακόμη τρόπο να παράγει έσοδα από τη βιομηχανία εν μέσω μείωσης των διαφημιστικών δαπανών.

Ενώ η Google απέτυχε να αναπτύξει τη δική της υπηρεσία streaming παιχνιδιών Stadia, προχωρόντας στο κλείσιμό της, αυτή η προσπάθεια είναι κάτι εντελώς διαφορετικό. Το YouTube έχει ήδη ένα τεράστιο κοινό που επισκέπτεται τακτικά τον ιστότοπο, οπότε δεν θα ήταν πρόβλημα να προσελκύσει αρκετούς χρήστες που θα του έδιναν μια πρώτη ευκαιρία. Το Playables μοιάζει ίσως περισσότερο με μια αντίστοιχη υπηρεσία του Netflix που δίνει στους συνδρομητές του πρόσβαση σε casual παιχνίδια στο κινητό. Το Netflix έχει επίσης μεγάλες φιλοδοξίες για τη δική του gaming υπηρεσία και φέρεται να εργάζεται σε μια επέκταση της που υπερβαίνει τις κινητές συσκευές, δοκιμάζοντας τηλεοπτικά παιχνίδια που χρησιμοποιούν smartphones ως χειριστήρια.