Ο Project Management Director στο YouTube, Tom Leung μέσω ενός βίντεο που αναρτήθηκε την περασμένη εβδομάδα αποκάλυψε ότι η υπηρεσία video streaming προσπαθεί να σταματήσει τα «dislike mobs» από το να επηρεάζουν αρνητικά δημιουργούς και βίντεο.

Αυτές οι ομάδες, καταψηφίζουν μαζικά και κακοπροαίρετα συγκεκριμένα βίντεο για να μειώσουν τον αριθμό των συστάσεων που λαμβάνουν, ώστε το βίντεο να έχει σημαντικά μικρότερο αριθμό προβολών από αυτόν που θα είχαν λάβει κανονικά.

Οι συγκεκριμένες ομάδες επηρεάζουν αρνητικά βίντεο με το να «σπαμάρουν» το κουμπί «Δεν μου αρέσει» όχι απαραίτητα επειδή δεν τους αρέσει το περιεχόμενο, αλλά επειδή έχουν διαφορές ή δεν τους αρέσει ο δημιουργός και η εταιρεία που δημιούργησε το βίντεο ή επειδή θέλουν όσοι παρακολουθούν το YouTube να παραβλέψουν να δουν κάποιο game ή κάποιο κινητό στην πλατφόρμα του YouTube (εξάλλου με τόσους αρνητικούς ψήφους το πιθανότερο είναι να απουσιάζει το βίντεο από τα προτεινόμενα).

Όπως είναι γνωστό, οι δημιουργοί έχουν τη δυνατότητα να απενεργοποιήσουν τα πλήκτρα «Μου αρέσει» και «Δεν μου αρέσει» ωστόσο η ομάδα του YouTube φαίνεται να εξετάζει και κάποιες ακόμα εναλλακτικές επιλογές, που να λειτουργούν συμπληρωματικά.

Μία από αυτές είναι να ζητείται από κάθε χρήστη του YouTube που πατάει το πλήκτρο «Δεν μου αρέσει» να απαντάει μέσω ενός ερωτηματολογίου πολλαπλών επιλογών για ποιον λόγο δεν του αρέσει το συγκεκριμένο βίντεο. Έχει επίσης πέσει στο τραπέζι η πρόταση να απενεργοποιηθεί το πλήκτρο «Δεν μου αρέσει», αλλά ο Tom Leung υποστηρίζει ότι κάτι τέτοιο δεν θα ήταν δημοκρατικό, με την έννοια ότι δεν προέρχονται όλα τα «Δεν μου αρέσει» από «dislike mobs». Μία ακόμα επιλογή είναι καταστήσουν απαραίτητο να δει ο χρήστης του YouTube τουλάχιστον το 25% ενός βίντεο για να εμφανιστεί το πλήκτρο «Δεν μου αρέσει» και επομένως να έχει τη δυνατότητα να εκφράσει τη δυσαρέσκεια ή την αντιπάθεια τους.

PhoneArena

  • Like 1
  • Confused 1
  • Sad 1