Το TikTok προκάλεσε μία τεράστια αλλαγή στο χώρο των κοινωνικών μέσων και το YouTube Shorts θέλει να γίνει μέρος αυτής της αλλαγής.

Το TikTok κατάφερε να διαδώσει το trend των σύντομων βίντεο, όπως έκανε το Vine πριν από πολλά χρόνια, με την Android εφαρμογή του να έχει πάνω από 1 δις downloads. Και καθώς εταιρίες όπως το Facebook, έχουν ήδη κυκλοφορήσει τις δικές τους εναλλακτικές λύσεις, όπως το Instagram Reels, το TikTok εξακολουθεί να παραμένει πρώτο στις προτιμήσεις των χρηστών παρά τις απαγορεύσεις (στην Ινδία απαγορεύτηκε πλήρως ενώ στις ΗΠΑ έγινε προσπάθεια απαγόρευσης). Η κυριαρχία του TikTok ανάγκασε κι άλλες εταιρίες να ασχοληθούν με τα σύντομα βίντεο, μία από αυτές και το YouTube. Η απάντηση της αμερικανικής εταιρίας ακούει στο όνομα Shorts το οποίο ανακοινώθηκε πέρυσι ενώ τώρα ξεκίνησε να κυκλοφορεί στην αγορά των ΗΠΑ σε beta έκδοση.

Screenshot_20210226-102946967.jpg.62c601260f450473362c46ffc88ca0be.jpg

Το Shorts κυκλοφόρησε αρχικά στην αγορά της Ινδίας τον Σεπτέμβριο του 2020 όπου και γνώρισε μεγάλη επιτυχία. Αναφέρεται πως καθημερινά οι κατά μέσο όρο προβολές ξεπερνούν τα 3,5 δις, κάτι που ώθησε τη Google να βιαστεί να κυκλοφορήσει την εφαρμογή και σε άλλες αγορές. Το TikTok προβλέπεται να ξεπεράσει το 1 δις μηνιαίους ενεργούς χρήστες μέσα στο 2021 και καθώς οι περισσότεροι από αυτούς βρίσκονται στις ΗΠΑ, η Google θα προσπαθήσει να εκτοπίσει την κινεζική εφαρμογή κάνοντας διαθέσιμο το Shorts.

Ενώ αρχικά λέγονταν πως η beta έκδοση του Shorts θα κυκλοφορούσε κάποια στιγμή τον Μάρτιο, τελικά αυτή έγινε νωρίτερα διαθέσιμη. Αυτό το γεγονός καθιστά την παγκόσμια κυκλοφορία της εφαρμογής ακόμη πιο κοντά απ΄όσο θα περίμενε κανείς. Για την ώρα πάντως, η Google δεν έχει ανακοινώσει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα.