Σε ειδική εκδήλωση, η οποία πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί στο κέντρο της Αθήνας, ανακοινώθηκε στους εκπροσώπους των μέσων η έλευση των τηλεοράσεων της Hitachi στην ελληνική αγορά μέσω της Westnet Distribution.

Η νέα γκάμα της ιαπωνικής εταιρείας διακρίνεται σε τέσσερις κύριες κατηγορίες (Β Series, B Smart Series, Z Series, G Series), με HD/FHD/UHD πάνελ από 22 εώς 65 ίντσες και μοντέλα τα οποία ενσωματώνουν διεπαφές WiFi/Bluetooth, τεχνολογίες Miracast/DLNA, Media Player, πληθώρα εισόδων/εξόδων (HDMI, SCART, USB, Ethernet κα) αλλά και ήχο Dolby Digital Plus/DTS True Surround.

 

Οι Smart τηλεοράσεις της Hitachi ενσωματώνουν ένα ειδικό κέντρο εφαρμογών, το smaRTvue, το οποίο θυμίζει αρκετά το Android της Google και διατίθεται αποκλειστικά από τη Hitachi, επιτρέποντας στο χρήστη να έχει πρόσβαση σε πλήθος online υπηρεσιών (όπως πχ. Netflix, Opera App Store). Διαθέσιμη είναι και η εφαρμογή SmartRemote, για να διαχειρίζεται κανείς την τηλεόραση του μέσω smartphone ή tablet.

 

hitachitv.jpg

 

O Διευθύνων Σύμβουλος της Westnet, Ρόμπυ Μπουρλάς, σημείωσε ότι η αποκλειστική συνεργασία με τη Hitachi αποτελεί ένα ακόμα σκαλοπάτι εξέλιξης στη στρατηγική της εταιρείας του και εξασφαλίζει στους πελάτες της υψηλής ποιότητας προϊόντα, στην κατηγορία των τηλεοράσεων. Με τη σειρά του ο Εμπορικός Διευθυντής της Westnet κ. Γιώργος Δαβιώτης σημείωσε ότι οι τηλεοράσεις Hitachi θα βρίσκονται άμεσα σε όλο των δίκτυο συνεργατών της Westnet και σε επιλεγμένες αλυσίδες καταστημάτων που εμπορεύονται προϊόντα τεχνολογίας.

 

Ο Country Manager Greece της Hitachi κ. Απόστολος Καρύδας τόνισε ότι η συνεργασία με τη Westnet έρχεται να προσθέσει δυναμικά τις τηλεοράσεις στη προϊοντική γκάμα που προσφέρει ήδη μέχρι σήμερα η Hitachi στην Ελλάδα στον κλιματισμό και τα ψυγεία για καταναλωτές αλλά και τις λύσεις για επιχειρήσεις. Από την πλευρά της Hitachi οι κ.κ. Richard Bass, Head of Europe B2C Business και Yoshiyuki Bando, Europe B2C Manager αναφέρθηκαν στη μεγάλη ευκαιρία που βλέπουν στην ελληνική αγορά για τις τηλεοράσεις Hitachi και την πεποίθησή τους ότι η Westnet ως αξιόπιστος και ισχυρός συνεργάτης θα συμβάλλει δυναμικά στην ανάπτυξη των προϊόντων τους.

 

screen_shot_2016-05-23_at_17.33.29.jpg

 

Κατά τη διάρκεια των ερωταπαντήσεων, ο εκπρόσωπος της Hitachi δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο παρουσίας και άλλων καταναλωτικών προϊόντων της εταιρείας στην ελληνική αγορά, κάτι που όμως δεν θα γίνει άμεσα.