Δημοσίευμα της Wall Street Journal αναφέρει ότι δύο από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές τηλεοράσεων, Sony και Samsung ξεκίνησαν μια νέα τιμολογιακή πολιτική ορίζοντας κατώτατη τιμή λιανικής πώλησης τηλεοράσεων στα καταστήματα. Ο κύριος λόγος είναι το ήδη περιορισμένο ποσοστό κέρδους τους από την πώληση τηλεοράσεων, το οποίο συρρικνώνεται ακόμη περισσότερο όταν τα καταστήματα πουλάνε διάφορα μοντέλα τους σε χαμηλές τιμές.

Το γεγονός της χαμηλής κερδοφορίας στην πώληση τηλεοράσεων έχει ήδη ωθήσει τις δύο αυτές εταιρείες στη μείωση, ή ακόμη και στη διακοπή παραγωγής ορισμένων μοντέλων. Σύμφωνα με το δημοσίευμα η νέα πολιτική της Sony και της Samsung έχει ξεκινήσει περίπου εδώ και ένα μήνα, αν και δεν υπάρχει κάποια αναφορά σχετικά με το πως θα αντιμετωπίζονται οι λιανέμποροι που δε σκοπεύουν να ακολουθήσουν τις νέες οδηγίες των δύο αυτών εταιρειών. Πολύ πιθανό πάντως να μειωθεί ή και να διακοπή η τροφοδοσία των καταστημάτων αυτών με νεότερα μοντέλα τηλεοράσεων.

 

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το γεγονός ότι τα τελευταία τρία χρόνια η τιμές των τηλεοράσεων υψηλής ευκρίνειας έχουν μειωθεί σημαντικά, σε ποσοστό περίπου 15%. Μέχρι σήμερα οι καταναλωτές μπορούσαν να αγοράσουν τηλεοράσεις από τις δύο αυτές εταιρείες σε αρκετά μειωμένες τιμές, με τα μοντέλα 40-42” να κυμαίνονται από 500-650€. Υπενθυμίζεται ότι και άλλες εταιρείες θέτουν αυστηρούς περιορισμούς στις ελάχιστες τιμές λιανικής πώλησης, όπως για παράδειγμα η Apple στα προϊόντα της αλλά και η ίδια η Sony σε μοντέλα video καμερών και κονσολών.

 

Link.png Site: Wall Street Journal