Ο κ. Chen λέει ότι αυτό δείχνει μεγάλη ζήτηση για τη συσκευή, και πως προτιμάει που βλέπει να υπάρχουν ζητήματα διαθεσιμότητας, παρά να είχε κατασκευάσει πιο πολλές συσκευές. Επίσης έκανε γνωστό, πως η εταιρεία του είχε στόχο το 30% της αγοράς smartphone, όπου ο ιδιοκτήτης βλέπει τη συσκευή του ως εργαλείο, και όχι ως μέσο ψυχαγωγίας.
Η BlackBerry πούλησε 52.3 εκατομμύρια smartphones το 2010, αλλά πέρυσι ο αριθμός των συσκευών μειώθηκε στα 13.7 εκατομμύρια, δημιουργώντας ερωτήματα για την επιβίωση της. O νέος CEO της εταιρείας πιστεύει ωστόσο ότι η BlackBerry βρίσκεται στο σωστό δρόμο. Με τετράγωνη οθόνη 4.5 ιντσών ανάλυσης 1440 x 1440 pixels, το Passport είναι ιδανικό για απεικόνιση εγγράφων, emails και spreadsheets και με το χαρακτηριστικό BlackBerry Blend, οι επαγγελματίες χρήστες μπορούν να έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες και στα δεδομένα τους χρησιμοποιώντας οποιοδήποτε PC ή tablet.
"Είμαι ευχαριστημένος που έχουμε προβλήματα διαθεσιμότητας. Αυτό δείχνει ότι ο κόσμος θέλει το τηλέφωνο. Ακολουθήσαμε μία αρκετά συντηρητική προσέγγιση και δεν παραγγείλαμε αρκετά" είπε ο CEO της BlackBerry, John Chen. Τον ερχόμενο μήνα, η εταιρεία αναμένεται να διαθέσει το BlackBerry Classic, το οποίο είναι μία οικονομικότερη, mid-range συσκευή.
Site: PhoneArena
ΣΧΟΛΙΑ (45)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση