Επιθετική διαφημιστική στρατηγική αποφάσισε να ακολουθήσει η Huawei σε σημαντικές δυτικές αγορές ενόψει των επικείμενων αποκαλυπτηρίων των P20 και P20 Pro, με δεδομένα τα προβλήματα που αντιμετωπίζει στην κυκλοφορία νέων μοντέλων της μέσω αμερικανικών παρόχων στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.

Μάλιστα, στην περίπτωση της Βρετανίας, η εκστρατεία της κινεζικής εταιρείας έφτασε κυριολεκτικά στα... σκαλοπάτια των ανταγωνιστών της.

Πιο συγκεκριμένα, σε πολλές πόλεις η Huawei έχει επιστρατεύσει διαφημιστικά ταμπλό σε οχήματα, τα οποία προαναγγέλλουν την παρουσίαση των νέων smartphone. Στην περίπτωση ωστόσο του Λονδίνου, σύμφωνα με το The Inquirer, αντί τα οχήματα να κυκλοφορούν στους δρόμους της πόλης, την πιο πολλή ώρα βρίσκονται παρκαρισμένα έξω από τα καταστήματα των Apple και Samsung.

 Παράλληλα, στο πεζοδρόμιο μπροστά από τα καταστήματα, υπάρχουν στένσιλ (μάλλον με μη ανεξίτηλα σπρέι) τα οποία διαφημίζουν τις καινοτομίες που θα ενσωματώνουν οι κάμερες των δύο νέων μοντέλων. Και στις δύο περιπτώσεις, το σλόγκαν είναι “Έρχεται η αναγέννηση της φωτογραφίας”. Η Huawei είναι έτοιμη να παρουσιάσει τη νέα σειρά P20 την προσεχή Τρίτη 27 Μαρτίου στο Παρίσι.

Huawei-p20-spot-apple.jpg.19ec215bb8ad8962d5b7cdba09979cfd.jpg

Αndroid Αuthority

 

  • Like 3