Νέο φάουλ για το τμήμα marketing της Huawei το οποίο «πιάστηκε» να προωθεί σε πρόσφατο διαφημιστικό μια selfie φωτογραφία ως λήψη από το νέο smartphone Nova 3 της εταιρείας, όταν αυτή προέρχονταν από DSLR κάμερα.

Στην παρακάτω διαφήμιση, ένα ζευγάρι δοκιμάζει τη λήψη αρκετών selfies με το Nova 3 και σε διαφορετικές στιγμές, με τις τελικές λήψεις να εμφανίζονται μεταξύ των εναλλαγών των σκηνών. Τουλάχιστον μία από αυτές γνωρίζουμε πάντως ότι έχει γίνει λήψη με DSLR κάμερα αφού όπως ανακάλυψε χρήστης του Reddit, η ηθοποιός Sarah Elshamy που συμμετέχει στο διαφημιστικό, δημοσίευσε μια φωτογραφία από τα γυρίσματα στο λογαριασμό της στο Instagram όπου και βλέπουμε ξεκάθαρα ότι η λήψη γίνεται με επαγγελματική φωτογραφική μηχανή. Πλέον το μήνυμα της Elshamy στο Instagram έχει διαγραφεί.

Αν και το βίντεο δεν αναφέρει ρητά ότι οι λήψεις έχουν γίνει με το συγκεκριμένο smartphone, αυτό υποδηλώνεται ξεκάθαρα από τη σειρά γεγονότων που βλέπουμε στο διαφημιστικό αλλά και από το γεγονός ότι η συγκεκριμένη φωτογραφία χρησιμοποιείται για την προώθηση ενός χαρακτηριστικού που διαθέτει η συσκευή. Αυτό είναι το φίλτρο ομορφιάς το οποίο χρησιμοποιεί ο άντρας στη φίλη του προκειμένου αυτή να μη διστάσει να βγάλει μια selfie, πριν ολοκληρώσει το μακιγιάζ της.

DDT5o8z-640x509.jpg.fdda665f67137caa4459de8fc09aefd4.jpg

Παρόμοια τακτική έχουν ακολουθήσει και άλλες εταιρείες κατά το παρελθόν όπως το τμήμα της Samsung στη Βραζιλία το οποίο χρησιμοποίησε πρόσφατα σε διαφήμιση μια stock φωτογραφία ως λήψη του Galaxy A8 αλλά και η Nokia με την κάμερα PureView. H Apple προωθεί τις φωτογραφικές δυνατότητες των iPhone μέσω των διαφημίσεων "Shot on iPhone" όπου οι λήψεις έχουν όντως πραγματοποιηθεί από smartphone της μολονότι έχουν χρησιμοποιηθεί ειδικοί φακοί ενσωματωμένοι στο κινητό ενώ έχει ακολουθήσει επεξεργασία της φωτογραφίας με επαγγελματικό λογισμικό. 

Ars Technica