Το developer kit για την πλατφόρμα αυτό-οδηγούμενων οχημάτων της Nvidia με την ονομασία Drive PX θα είναι διαθέσιμο από τον Μάϊο έναντι $10.000 ανακοίνωσε ο CEO της Nvidia, Jen-Hsun Huang στο συνέδριο GTC (GPU Technology Conference) που διοργανώνει η εταιρεία.

Η πλατφόρμα τροφοδοτείται από δύο chips τύπου Nvidia Tegra X1 και σύμφωνα με τον κ. Huang είναι 3000 φορές ταχύτερο από την τεχνολογία αυτόνομων οχημάτων που ανέπτυξε το DARPA, με την ονομασία DAVE.

Με αρκετά ισχυρό hardware -τουλάχιστον αυτό πιστεύουν οι ειδικοί- τα αυτό-οδηγούμενα οχήματα θα είναι σε καλύτερη θέση να αναγνωρίζουν αυτό που βλέπουν, να μαθαίνουν από το περιβάλλον και να λαμβάνουν τις σωστές αποφάσεις.

Η Nvidia ελπίζει να επεκτείνει τις υπάρχουσες συνεργασίες της με αυτοκινητοβιομηχανίες όπως είναι οι Tesla, Audi και BMW.

 

“Είναι ένα σύστημα που μπορεί να εκπαιδευτεί, και να επαν-εκπαιδευτεί, με περισσότερα δεδομένα” έγραψε σε μία ανάρτηση στο επίσημο blog της Nvidia, ο Senior Automotive Director, Danny Shapiro. “Κάθε φορά που το αυτό-οδηγούμενο όχημα δέχεται μία αναβάθμιση OTA (over-the-air) θα γίνεται εξυπνότερο”.

 

Στην σκηνή του συνέδριου μαζί με τον CEO της Nvidia, Jen-Hsun Huang κάθισε ο CEO της Tesla, Elon Musk ο οποίος είπε ότι αναμένει την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης να αποτελεί πραγματικότητα σε μερικά χρόνια.

 

gallery_286955_1821_359271.png

 

Ο κ. Huang ρώτησε τον Elon Musk γιατί πιστεύει ότι η AI είναι πιο επικίνδυνη από τα πυρηνικά όπλα και ο Elon Musk απάντησε “είπα πιθανόν. Δεν χρειάζεται και τόσο να ανησυχούμε για τα αυτόνομα αυτοκίνητα. Είναι μία πιο περιορισμένη μορφή τεχνητής νοημοσύνης”. Συμπλήρωσε επίσης είπε ότι το να έχουμε το σωστό hardware παίζει τον πρώτο ρόλο στον σχεδιασμό αυτόνομων οχημάτων, αλλά αυτή η αλλαγή ενδεχομένως να γίνει με αργούς ρυθμούς. Υπάρχουν δύο δισεκατομμύρια αυτοκίνητα και φορτηγά στους δρόμους σε παγκόσμιο επίπεδο είπε, και η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία κατασκευάζει 100 εκατομμύρια οχήματα τον χρόνο. Τα “Legacy” οχήματα, σημείωσε θα είναι μαζί μας για αρκετό διάστημα.

 

gallery_286955_1821_74690.png

 

Ο Jen-Hsun Huang στην συνέχεια ρώτησε τον Elon Musk για την ασφάλεια, και είπε ότι η απουσία τιμονιού ή του πεταλιού για τα φρένα σε αρκετά χρόνια από τώρα δημιουργεί νέες προκλήσεις. Η εταιρεία του, Tesla, έχει εστιάσει την προσοχή της στο να κάνει πολύ δύσκολο για κάποιους να πραγματοποιήσουν ένα multi-car hack.

 

 

Link.png Site: Re/code