Όπως αναμενόταν, η Nvidia ανακοίνωσε σήμερα την GeForce GTX 1630, η οποία διαδέχεται την GT 1030 στο προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της εταιρείας καταλαμβάνοντας τη θέση του εισαγωγικού μοντέλου (entry-level).

Όπως και κάθε άλλη κάρτα γραφικών GeForce GTX 16-series, έτσι και η GeForce GTX 1630 βασίζεται στην παλαιότερη αρχιτεκτονική Turing, που δεν διαθέτει βασικά χαρακτηριστικά των πλέον προηγμένων καρτών γραφικών, όπως hardware-accelerated ray tracing ή DLSS (Deep Learning Super Sampling) καθώς απουσιάζουν από τη διαμόρφωση της GPU τόσο οι πυρήνες RT όσο και οι πυρήνες Tensor. Επιπλέον, όπως επισημαίνει η ιστοσελίδα TechPowerUp απουσιάζει και η hardware-accelerated αποκωδικοποίηση AV1.

Η νέα κάρτα γραφικών της Nvidia βασίζεται στην ίδια μονάδα γραφικών TU117 (κατασκευής 12nm) που βασίζεται και η GeForce GTX 1650 αν και με «κομμένα» χαρακτηριστικά, όπως είναι ο αριθμός των μονάδων SM (Streaming Multiprocessors) ή το εύρος του memory interface. Επομένως, από τους 16 συνολικά streaming multiprocessors, η νέα GTX 1630 διαθέτει ακριβώς τους μισούς, με ενεργούς 512 πυρήνες CUDA, 32 TMUs και 32 ROPs. Η μνήμη που τρέχει στα 12Gbps έχει μέγεθος 4GB και είναι τύπου GDDR6. Το memory interface έχει εύρος 64-bit και σύμφωνα με την Nvidia, το memory bandwidth είναι 96GB/s. Η GPU διαθέτει συχνότητα λειτουργίας «Boost» που αγγίζει τα 1785MHz και το TDP είναι 75W.

Το κόστος της νέας Nvidia GeForce GTX 1630 ξεκινάει από τα $150 στις ΗΠΑ. Αρκετοί κατασκευαστές έχουν ήδη ανακοινώσει μοντέλα καρτών γραφικών GTX 1630, ανάμεσα στους οποίους είναι οι ASUS, Gainward, EVGA, Colorful, Inno3D, Gigabyte, Zotac κ.ά. 

  • Like 1
  • Confused 1