Πέρυσι, η NVIDIA παρουσίασε το DLSS 3 με το χαρακτηριστικό «παρεμβολής καρέ» (frame interpolation), το οποίο χρησιμοποιεί τον AI-based επιταχυντή rendering για να προσθέτει επιπλέον καρέ στα παιχνίδια.

Στην έκθεση Gamescom που άνοιξε τις πύλες της αυτές τις ημέρες στην Κολωνία, στην Γερμανία, η NVIDIA παρουσίασε το DLSS 3.5, το οποίο προσθέτει ένα χαρακτηριστικό ανακατασκευής ακτίνων (Ray Reconstruction), ένα νέο χαρακτηριστικό που χρησιμοποιεί το νευρωνικό δίκτυο της εταιρείας για να βελτιώσει την ποιότητα των εικόνων στις οποίες έχει εφαρμοστεί ακτινανίχνευση (Ray Tracing). Το νέο αυτό χαρακτηριστικό θα είναι διαθέσιμο για όλη τη σειρά καρτών γραφικών GeForce RTX - σε αντίθεση με την παρεμβολή καρέ του DLSS 3 που απαιτούσε κάρτες της σειράς GeForce RTX 40.

Η NVIDIA υποστηρίζει ότι το χαρακτηριστικό Ray Reconstruction θα αντικαταστήσει «τους χειροκίνητα προσαρμοσμένους αποθορυβοποιητές (denoisers) με ένα δίκτυο Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) που είναι εκπαιδευμένο από έναν υπερυπολογιστή της NVIDIΑ και το οποίο παράγει και εφαρμόζει ψηλότερης ποιότητας εικονοστοιχεία μεταξύ των δειγματοληπτικών ακτίνων».

Η λογική είναι παρόμοια με την πρωταρχική ιδέα της NVIDIA για το DLSS -το οποίο κάνει τις υφές χαμηλής ανάλυσης να δείχνουν υψηλότερης ποιότητας με τη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης- και θα μπορούσε ενδεχομένως να οδηγήσει και σε καλύτερες επιδόσεις ακτινανίχνευσης. Σε εικόνες που παρουσιάστηκαν, το χαρακτηριστικό ανακατασκευής ακτίνων φαίνεται να παρέχει ευκρινέστερες αντανακλάσεις και υφές στους τίτλους που υποστηρίζουν τη δυνατότητα. Παρακάτω, μπορείτε να δείτε μερικά παραδείγματα εικόνων.

dlss35_2.jpg

dlss35_3.jpg

Σύμφωνα με την εταιρεία, το Cyberpunk 2077 σε Overdrive Mode (η απαιτητικότερη και ισχυρότερη λειτουργία ray tracing) «τρέχει» στα 108 fps με DLSS 3.5 και Ray Reconstruction ενώ το ίδιο σύστημα επιτυγχάνει 100fps μόνο με DLSS 3 και 63fps με DLSS 2 (το οποίο με τη σειρά του δεν περιλαμβάνει παραγωγή/ παρεμβολή καρέ) και μόλις 20fps χωρίς τη βοήθεια μίας τεχνικής όπως είναι το DLSS.

dlss35_4.jpg

dlss35_5.jpg

Ακριβώς όπως και στις προηγούμενες εκδόσεις DLSS, οι προγραμματιστές θα πρέπει να ενσωματώσουν και να εφαρμόσουν χειροκίνητα την υποστήριξη για Ray Reconstruction στους τίτλους τους. Το Cyberpunk 2077 (καθώς και το expansion του Phantom Liberty που ανακοινώθηκε την πρώτη ημέρα της έκθεσης Gamescom μαζί με άλλους ωραίους τίτλους) θα είναι ο πρώτος τίτλος με υποστήριξη DLSS 3.5 ενώ θα ακολουθήσουν τα Portal RTX και το Alan Wake 2 που επίσης παρουσιάστηκε στην εκδήλωση για την έναρξη της έκθεσης Gamescom, στις 23 Αυγούστου.

  • Like 8
  • Thanks 2