Σύμφωνα με βιομηχανικές πηγές, η κίνηση της Samsung θέτει το πλαίσιο για σύγκρουση με την Apple, τη Google και συνολικά την αγορά των φορετών συσκευών, καθώς η εταιρεία προετοιμάζει παράλληλα ένα προσιτό μοντέλο χωρίς οθόνη και ένα προηγμένο σύστημα AR.
Το μοντέλο χωρίς οθόνη θα διαθέτει μικρόφωνα, ηχεία και κάμερες, επιτρέποντας αλληλεπίδραση μέσω ήχου, λήψη βίντεο και λειτουργία βοηθού φωνής σε πραγματικό χρόνο. Όπως αναφέρεται, ο σχεδιασμός και το σύνολο χαρακτηριστικών αποκαλύπτουν στόχευση στη μαζική αγορά και πιθανό εμπορικό λανσάρισμα μέχρι τα τέλη του 2026.
Επιπλέον, τα ενσωματωμένα μικρόφωνα θα υποστηρίζουν καταγραφή και ανίχνευση ήχου, καθώς και φωνητικές εντολές, ενώ οι κάμερες θα αξιοποιούν λειτουργίες αναγνώρισης αντικειμένων που τροφοδοτούνται από AI. Χωρίς ενεργοβόρα οθόνη, τα γυαλιά στοχεύουν σε μεγαλύτερη αυτονομία, χαμηλότερο βάρος και πιο κομψή μορφή σε σχέση με τρέχοντα προϊόντα της κατηγορίας.
Ο απώτερος σκοπός, όπως περιγράφεται, είναι μια προσιτή και κοινωνικά αποδεκτή είσοδος στα έξυπνα wearables, με μινιμαλιστικό αλλά λειτουργικό σχεδιασμό που ενσωματώνεται ομαλά στην καθημερινότητα όσων θέλουν «έξυπνα» χαρακτηριστικά χωρίς το κόστος και την πολυπλοκότητα μεγάλων mixed-reality συστημάτων. Το project φέρει την εσωτερική κωδική ονομασία “Haean” και «τρέχει» παράλληλα με ένα προηγμένο headset AR.
Παράλληλα, σύμφωνα με το Seoul Economic Daily, η Samsung αναπτύσσει ένα μοντέλο AR με οθόνες σε συνεργασία με τη Google. Η συσκευή θα ενσωματώνει micro‑LED, τα ίδια πάνελ που χρησιμοποιεί η Apple στο Vision Pro, για πλουσιότερη εικόνα. Εκτιμάται ότι με τη βοήθεια της Google, η Samsung στοχεύει να ανταγωνιστεί συστήματα όπως το Vision Pro και τα high‑end Quest της Meta.
Όπως αναφέρεται, η Google ενδέχεται να αναλάβει την ανάπτυξη της εμπειρίας λογισμικού σε συνεργασία με τη Samsung, με προσανατολισμό σε μια πρόταση που θα μπορεί να σταθεί απέναντι στην Apple. Στο μέτωπο του ανταγωνισμού χαμηλότερης κατηγορίας, τα γυαλιά χωρίς οθόνη της Samsung προορίζονται να αναμετρηθούν τόσο με τα αντίστοιχα της Apple όσο και με τα smart Ray‑Ban της Meta.
Στο ευρύτερο πλαίσιο της αγοράς, παράγοντες του κλάδου προβλέπουν ότι η αγορά των έξυπνων γυαλιών θα αυξηθεί από 25,35 δισ. δολάρια το 2025 σε πάνω από 1,6 τρισ. δολάρια το 2032. Η δυναμική αυτή αποδίδεται στην πρόοδο της AI, τη σμίκρυνση εξαρτημάτων και την ευρύτερη αποδοχή από τους καταναλωτές. Η Samsung στοχεύει να καλύψει πολλαπλές υποκατηγορίες με τις δύο προτάσεις της — χωρίς οθόνη και AR — ώστε να αποσπάσει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μερίδιο πριν αντιδράσει ο ανταγωνισμός.
Στον αντίποδα, η Apple ακολουθεί πιο μεθοδική πορεία, επεξεργαζόμενη custom silicon βελτιστοποιημένο για εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση, επεξεργασία εικόνας από κάμερες και απρόσκοπτη διασύνδεση με το iPhone. Η άφιξη της πρότασης της Apple αναμένεται επίσης προς τα τέλη του 2026 ή στις αρχές του 202, ωστόσο σημειώνεται ότι η τελική απόφαση ανήκει στην εταιρεία.

ΣΧΟΛΙΑ (8)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση