Για να προσεγγίσει τους millennials, που έχουν συνηθίσει να βλέπουν, λόγω της επίδρασης των social media (όπως των Stories των Facebook και Instagram ή του Snapchat), κάθετα βίντεο (ή video σε «portrait mode» αν θέλετε), η Samsung παρουσίασε μία νέα τηλεόραση, την Sero, που βασίζεται στην «Frame» που είχε παρουσιάσει πριν από δύο χρόνια περίπου.

Η εταιρεία έχει παρουσιάσει την 3η γενιά της τηλεόρασης που ονομάζει «The Frame», και πρόσφατα παρουσίασε δύο ακόμη νέα μοντέλα που μοιράζονται την ίδια τεχνολογία, τις «The Serif» (περισσότερο τυπικής σχεδίασης τύπου QLED) και «The Sero». Η Samsung υποστηρίζει στην ανακοίνωση της ότι οι αγοραστές –και συγκεκριμένα οι millennials- δεν ενδιαφέρονται μόνο για τα «tech specs», αλλά για κάτι που ταιριάζει στο προσωπικό τους γούστο επίσης αλλά και στις συνήθειες τους, όπως είναι να βλέπουν κάθετα βίντεο από πλατφόρμες όπως τις Snapchat, TikTok, Instagram (Stories) και άλλες.

The Sero

20190429-pr-tv-02.jpg.6ec9bb9be081753e9536ce3a49c3009f.jpg

Η Sero, που διαθέτει WiFi και NFC, έχει διαγώνιο 43 ιντσών, και χάρη σε έναν ειδικό μηχανισμό στο πίσω μέρος, μπορεί να περιστραφεί κατά 90⁰ ώστε να απεικονίζει ακριβώς ότι μπορεί να δείχνει και η οθόνη ενός σημερινού smartphone, είτε πρόκειται για social media apps, είτε για videos ή games. Η Samsung επίσης υποστηρίζει ότι το web browsing είναι ακόμα καλύτερο, όταν η τηλεόραση βρίσκεται σε «portrait mode», αφού οι ιστοσελίδες είναι συνήθως μεγαλύτερες σε μήκος από ότι είναι σε πλάτος.

Όπως αναφέραμε, η νέα τηλεόραση Sero μπορεί να περιστραφεί για να δείχνει και οριζόντια εικόνα, αφού όπως είναι κατανοητό, ελάχιστοι θα έδιναν €1450 περίπου (στην Ν. Κορέα θα στοιχίζει 1,89 εκ. won) για να αποκτήσουν μία τηλεόραση που βρίσκεται μόνιμα σε «portrait mode». H Sero διαθέτει σύστημα ηχείων επίσης 60W και υποστηρίζει 4.1-channel audio ενώ διαθέτει και μικρόφωνο που υποστηρίζει Bixby για hands-free control.

The Serif

20190429-pr-tv-07.jpg.9b288aa5234f5c9a24058c7969fe0b09.jpg

SlashGear