Ο νέος CEO της Sony εξέφρασε την πίστη του στο τμήμα κινητής τηλεφωνίας, παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζει.

Ο Kenichiro Yoshida, που αντικατέστησε τον Kaz Hirai ως επικεφαλής του Ιάπωνα γίγαντα στον τεχνολογικό κλάδο, δήλωσε πρόσφατα σε δημοσιογράφους ότι η εταιρεία του δεν πρόκειται να γυρίσει την πλάτη στην αγορά των smartphones. «Βλέπουμε τα smartphones ως υλικό για ψυχαγωγία, και ως ένα απαραίτητο συστατικό για να καταστήσουμε βιώσιμο το “hardware brand” μας» δήλωσε ο Kenichiro Yoshida στο Reuters.

Ο Kaz Hirai –συνεργαζόμενος βεβαίως με τον Kenichiro Yoshida- ανέλαβε την εξυγίανση της Ιαπωνικής εταιρείας, τερματίζοντας την λειτουργία τμημάτων που δεν είχαν απόδοση, την πώληση άλλων ή την ανεξαρτητοποίηση τους, με στόχο να μειώσει τις απώλειες και να επαναφέρει την Sony στην κερδοφορία. Το τμήμα κινητής τηλεφωνίας έμοιαζε με προφανή «στόχο», αφού έχανε χρήματα κάθε τρίμηνο, όμως γλύτωσε το… τσεκούρι –αν και έγιναν πολλές απολύσεις- με τον Kaz Hirai να υποστηρίζει ότι η εταιρεία θα επιμείνει στα smartphones για να κρατήσει τη γνώση εντός της εταιρείας για την «επόμενης γενιάς συσκευή επικοινωνίας».

O Kenichiro Yoshida, στην ίδια γραμμή με τον Kaz Hirai, επισημαίνει ότι «οι νεότερες γενιές δεν βλέπουμε πλέον τηλεόραση» λόγω των smartphones. Το πιθανότερο είναι πάντως να γίνουν περισσότερες περικοπές, καθώς οι επενδυτές, ζητώντας από την Sony να γίνει αδίστακτη, απαιτούν δραστικές αλλαγές. Υπάρχει λογική στη διατήρηση του τμήματος κινητής τηλεφωνίας, ειδικά από την ώρα που η Ιαπωνική εταιρεία κερδίζει πάρα πολλά χρήματα κατασκευάζοντας και πουλώντας εξαρτήματα για κινητά, όπως αισθητήρες κάμερας, σε άλλους κατασκευαστές κινητών τηλεφώνων. Όμως οι επενδυτές και οι… λογιστές της εταιρείας μπορεί να αισθάνονται ότι η διατήρηση του τμήματος mobile είναι ένα ακριβό «χόμπι», ειδικά όταν οι απώλειες του ξεπέρασαν τα $869 εκατομμύρια πέρυσι.

Sony-2019-Strategy-Day_Xperia-Focused1.png.86ab0f1f7150b3dc37264169f7320288.png

Στην πρόσφατη παρουσίαση της Sony που περιγράφει την μεσοπρόθεσμη στρατηγική της για το οικονομικό έτος 2020 (που ολοκληρώνεται στις 31 Μαρτίου 2021) έγινε ενημέρωση για κάθε μία από τις επιχειρήσεις της, συμπεριλαμβανομένου και του τμήματος Electronics Products & Solutions, στο οποίο περιλαμβάνεται και το τμήμα κινητής.

Sony-2019-Strategy-Day_2.png.36d280961481e34ae0055d437221102e.png

Η Sony θέλει να καταστήσει το τμήμα οικονομικά εύρωστο μέχρι τον Μάρτιο του 2021 μειώνοντας τα λειτουργικά κόστη κατά 50%, όμως λαμβάνοντας υπόψη ένα από τα slides της παρουσίασης, επιβεβαιώνεται ότι η Sony πρόκειται να εστιάσει σε συγκεκριμένες αγορές, και θα αποσυρθεί από άλλες. Έτσι, η Sony επιβεβαίωσε ότι θα επικεντρωθεί στις αγορές της Ιαπωνίας, της Ευρώπης, της Ταϊβάν και του Χόνγκ Κονγκ, αλλά θα σταματήσει να εστιάζει σε χώρες όπως στην Ινδία, στην Αυστραλία, στον Καναδά, στη Ν. Αφρική, στο Μεξικό, στη Μ. Ανατολή και αλλού. Γνωρίζαμε ότι η Sony έχει αθόρυβα αποσυρθεί από τις περισσότερες από αυτές τις αγορές, ωστόσο τώρα έχουμε την επίσημη επιβεβαίωση.

Sony-2019-Strategy-Day_4.png.c87040a0737f37850077e0a427149191.png

Engadget

XperiaBlog