Η εταιρεία κάνει λόγο και για δύο ακόμη, ανάγκες που καλύφθηκαν, αναφερόμενη στις “αποδοτικότητα” και “status”, με την τελευταία να αποτελεί… ερωτηματικό και έναυσμα για συζήτηση.
Η εταιρεία κατέγραψε εντυπωσιακές πωλήσεις για τα Ελληνικά δεδομένα, με το σύνολο τους να ξεπερνάει τις 430 χιλιάδες τεμάχια, αριθμός που ισούται με 93 εκατομμύρια ευρώ (το 2012 είχαν πουληθεί 120 χιλιάδες τεμάχια). Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών της αγοράς, η συγκεκριμένη εξέλιξη εξέπληξε πολλούς παράγοντες του κλάδου.
Η Gfk Hellas σημειώνει ότι είτε είναι απόρροια μόδας ή ενδεδειγμένη απάντηση σε πραγματικές ανάγκες, τα tablets έδωσαν πολύ σημαντική πνοή στην αγορά της τεχνολογίας.
Τον Δεκέμβριο του 2012, και λόγω των εορτών, οι πωλήσεις ξεπέρασαν τα 10 χιλιάδες τεμάχια. Πάνω από δέκα μάρκες συσκευών του είδους καταλαμβάνουν μερίδιο άνω του 3% ενώ σημειώνεται ότι τα 7ιντσα μοντέλα είναι πια πιο δημοφιλή από τα 10ιντσα και αποτελούν τα 2/3 των συνολικών πωλήσεων.
Οι οικονομικές WiFi-only συσκευές έχουν το 80% της αγοράς, ενώ τα μοντέλα με δυνατότητες 3G/4G περιορίζονται στο υπόλοιπο 20%.
ΣΧΟΛΙΑ (37)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση