Το Apple Watch παραμένει το κορυφαίο σε πωλήσεις smartwatch σε παγκόσμιο επίπεδο σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της Strategy Analytics.  

Η βιομηχανία smartwatch φαίνεται πως διανύει μία αρκετά καλή, γενικότερα, περίοδο, με τις αποστολές να φτάνουν μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου τις 12 εκατομμύρια μονάδες, κάτι που σημαίνει ότι σε σχέση με πέρυσι, την ίδια περίοδο, παρουσιάζονται αυξημένες κατά περίπου 44%.

Ο Steven Waltzer, ανώτερος αναλυτής της εταιρείας Strategy Analytics, δήλωσε ότι η αγορά smartwatch «συνεχίζει να αυξάνεται, καθώς οι καταναλωτές συνεχίζουν να συνοδεύουν τα smartphones τους με φορετές συσκευές με χαρακτηριστικά fitness». Σχεδόν οι μισές από τις παραπάνω αποστολές, αφορούσαν στο Apple Watch, που αν και δεν έφτασαν στο εντυπωσιακό νούμερο των 9,2 εκατομμυρίων του τελευταίου τριμήνου της περασμένης χρονιάς, ήταν αρκετές για να αυξήσουν το μερίδιο του smartwatch της Apple στην αγορά κατά δύο ποσοστιαίες μονάδες, από το 44% στο 46% σε σύγκριση με το ίδιο τρίμηνο πέρυσι.

Η Samsung βρέθηκε στην δεύτερη θέση, αλλά έχοντας αρκετή απόσταση από την Apple με αριθμό αποστολών που έφτασε περίπου τις 2 εκατομμύρια σε παγκόσμια κλίμακα. Αν και είναι λιγότερες από τις μισές αποστολές της Apple, η Νοτιοκορεάτικη εταιρεία παρόλα αυτά τις διπλασίασε σε σχέση με το ίδιο τρίμηνο πέρυσι, και ήταν αρκετές για να δει η Samsung το μερίδιο της στην αγορά να αυξάνεται από το 11% στο 16% σε σχέση με πέρυσι. Η Strategy Analytics εκτιμά πως το Galaxy Watch Active2 θα την βοηθήσει να αυξήσει το μερίδιο της ακόμα περισσότερα τα επόμενα τρίμηνα.

Οι αποστολές της Fitbit έφτασαν τις 1,2 εκατομμύρια το δεύτερο τρίμηνο της χρονιάς, αρκετές για να κατακτήσει μερίδιο 10% στην αγορά των smartwatches σε παγκόσμια κλίμακα. Δυστυχώς για την εταιρεία, είδε το μερίδιο της να πέφτει κατά 5% σε σχέση με το ίδιο τρίμηνο πέρυσι. Η εταιρεία φαίνεται πως δυσκολεύεται αρκετά να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό από την Apple στο «higher-end» τμήμα της αγοράς, ενώ και οι πωλήσεις του Versa Lite ήταν ασθενέστερες από αυτές που αναμένονταν. Η Strategy Analytics υποστηρίζει ότι η Fitbit θα πρέπει να βρει ένα τρόπο για να ανακάμψει γρήγορα αν θέλει να προστατεύσει την θέση της από τους αντιπάλους της όπως οι Garmin και Fossil.

Engadget

  • Like 1