Η Western Digital ανακοίνωσε ότι θα κυκλοφορήσει ένα νέο firmware update για να αντιμετωπίσει ένα πρόβλημα αξιοπιστίας με τους SanDisk Extreme και Extreme Pro SSDs.

Τους τελευταίους μήνες, το Reddit, το forum της SanDisk και το Twitter έχουν γεμίσει με χρήστες που παραπονιούνται ότι οι φορητοί δίσκοι Extreme V2 και Extreme Pro V2 που αγόρασαν πρόσφατα με χωρητικότητες 4TB και 2TB, διέγραψαν ξαφνικά τα δεδομένα που είχαν αποθηκευμένα, και σε ορισμένες περιπτώσεις έγιναν μη αναγνώσιμοι. Το πρόβλημα φαίνεται να περιορίζεται σε δίσκους που κατασκευάστηκαν από το τέλος του 2022 και φαίνεται να επηρεάζει κυρίως τα μοντέλα των 4TB.

Μετά από αρκετό καιρό, την περασμένη Παρασκευή η Western Digital δήλώσε στην ιστοσελίδα ArsTechnica ότι είχε έτοιμη μια ενημέρωση λογισμικού για τις εκδόσεις Extreme και Extreme Pro 4TB. "Η Western Digital είναι ενήμερη για αναφορές που δείχνουν ότι ορισμένοι πελάτες έχουν αντιμετωπίσει ένα πρόβλημα με τους φορητούς SSD 4TB SanDisk Extreme και/ή Extreme Pro (SDSSDE61-4T00 και SDSSDE81-4T00 αντίστοιχα)", δήλωσε η εταιρεία. "Έχουμε επιλύσει το ζήτημα και θα δημοσιεύσουμε σύντομα μια ενημέρωση firmware στην ιστοσελίδα μας. Οι πελάτες που έχουν ερωτήσεις ή αντιμετωπίζουν προβλήματα θα πρέπει να επικοινωνήσουν με το τμήμα υποστήριξης μας για βοήθεια".

Η Western Digital δεν ανέφερε πότε ακριβώς θα κυκλοφορήσει η ενημέρωση, ούτε αν εργάζεται επίσης σε μια διόρθωση για τα μοντέλα των 2TB. Σύμφωνα με το ArsTechnica, η εταιρεία δεν απάντησε σε ερωτήσεις για το αν θα προσφέρει επιστροφή χρημάτων σε πελάτες που έχασαν τα δεδομένα τους μετά την αποτυχία ενός από τους Extreme ή Extreme Pro SSD τους. Αν έχετε στην κατοχή σας έναν SanDisk Extreme ή Extreme Pro SSD που αγοράσατε πριν από το τέλος του 2022, οι πιθανότητες είναι ότι η μονάδα σας είναι μια χαρά και δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για κάποιο πρόβλημα. Παρόλα αυτά, η αργή ανταπόκριση της Western Digital είναι απογοητευτική, ειδικά από τη στιγμή που τα μοντέλα δίσκων SanDisk είναι γνωστά για την αξιοπιστία τους.