Εκτός από τις αναλύσεις των Kantar και Strategy Analytics για την γρήγορη ανάπτυξη της κινέζικης Xiaomi, και η Canalys έρχεται να επιβεβαιώσει το ίδιο με περισσότερες πληροφορίες.

Για το δεύτερο τρίμηνο του 2014 η Canalys διαπίστωσε πως το μερίδιο αγοράς της Xiaomi στη Κίνα έφτασε το 14%, ποσοστό υψηλότερο από τη μέχρι πρότινος πρώτη σε πωλήσεις Samsung. Αυτή είναι και η πρώτη φορά από το τέταρτο τρίμηνο του 2011 όπου η Samsung περνάει στη δεύτερη θέση, καταγράφοντας μια πτώση της τάξης του 15% ανά χρόνο. Λόγω της αυξημένης τάσης της Xiaomi, η Canalys διαπίστωσε πως η εταιρεία κατέχει και θέση στη πεντάδα των παγκόσμιων πωλήσεων για το δεύτερο τρίμηνο του 2014, με ποσοστό 5%. Το γεγονός πως η Xiaomi για πρώτη φορά βρίσκεται στην εν λόγω πεντάδα κατέληξε και η Strategy Analytics.

 

Η Jingwen Wang, αναλύτρια της Canalys με έδρα τη Σανγκάη, χαρακτήρισε τα αποτελέσματα "απίστευτα" για τη Xiaomi. Μπορεί να υποβοηθήθηκε από τη χαμηλή απόδοση της Samsung κατά τη διάρκεια του τριμήνου, και λόγω της αναπροσαρμογής να κυκλοφορήσει κινητά με 4G δυνατοτητες, αλλά η Wang δήλωσε πως η Xiaomi κατάφερε να φτιάξει ανταγωνιστικά προϊόντα σε προσιτές τιμές, επικεντρώνοντας κυρίως στην ανάπτυξη του δικού της λογισμικού, MIUI, και των υπηρεσιών της, με σημαντικό ρόλο στις πωλήσεις να παίζει η λογική του hunger marketing που υιοθέτησε.

 

Η αναλύτρια παρατήρησε επίσης πως η κινητήρια δύναμη για αυτή την αύξηση ήταν η σειρά Redmi, τα οποία είναι και τα κινητά με τις μεγαλύτερες πωλήσεις της εταιρείας μέχρι σήμερα. Σε πρόσφατη εκδήλωση της Xiaomi, ο CEO της εταιρείας, Lei Jun, δήλωσε πως μέχρι στιγμής είχαν πουληθεί 18 εκατομμύρια Redmi κινητά.

 

Άλλες πληροφορίες που κατέγραψε η Canalys, αφορούν την αγορά της Κίνας. Συγκεκριμένα, η Κίνα παραμένει η μεγαλύτερη σε πωλήσεις αγορά για το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, αντιπροσωπεύοντας το 37% των παγκόσμιων πωλήσεων ή τα 108,5 εκατομμύρια συσκευές. Από τις εταιρείες που συμπληρώνουν τη δεκάδα των πωλήσεων στη Κίνα, μόνο η Samsung και η Apple είναι παγκόσμιες, κατέχοντας περίπου το 18% του συνολικού μεριδίου αγοράς smartphone, με αποστολές 20 εκατομμυρίων τεμαχίων.

 

Σε παγκόσμιο επίπεδο οι πωλήσεις smartphones έφτασαν τα 292,4 εκατομμύρια για το δεύτερο τρίμηνο του 2014, αύξηση 23% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα και 5% περισσότερες από το πρώτο τρίμηνο του έτους.

 

Η Samsung εξακολουθεί να κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο στη παγκόσμια αγορά με 26%, αν και η Canalys σημείωσε πως ήταν το χαμηλότερο παγκόσμιο μερίδιο αγοράς που έχει καταγραφεί τα τελευταία δυόμισι χρόνια, με πτώση 31% από το προηγούμενο τρίμηνο. Στη δεύτερη θέση και με ποσοστό 12% έρχεται η Apple.

 

gallery_286955_1213_33685.jpg

 

Link.png Site: TheNextWeb